تازه‌ترین عناوین

بهترین راه برای جلوگیری از کمبود مواد مغذی ضروری، داشتن رژیم غذایی متعادل است که شامل غذاهای کامل و غنی از مواد مغذی باشد. مصرف مکمل‌ها هم ممکن است برای کسانی که نمی‌توانند این ویتامین‌ها را فقط با رژیم غذایی تأمین کنند، ضروری باشد.
اختصاصی پرسون؛

بکتاش آبتین درگذشت

بکتاش آبتین، شاعر، پانزدهم آذر به علت تب و فشار خون بالا، شبانه از زندان به بیمارستان منتقل شد. ظهر امروز درگذشت.
دانشمندان باغ سلطنتی کیو، نام درختی تازه کشف شده را به افتخار فعالیت‌های لئوناردو دی‌کاپریو در حفاظت از جنگل‌های بارانی به نام او گذاشتند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به اواخر هفته گذشته به ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.
استفاده از کاغذ دیواری در آشپزخانه، انتخابی جسورانه و متفاوت برای تغییر در ظاهر کلی آشپزخانه است. کافی است نسبت به سلیقه و سبک آشپزخانه‌ی خود آگاه باشید و ایده‌های مختلفی را که گفته شد، در نظر بگیرید و بسنجید که کدام یک مناسب آشپزخانه‌ی ‌شماست.
یک تریلی پس از اینکه دچار نقص فنی شد با کیوسک عوارضی برخورد کرد و باعث مرگ متصدی آن شد.
مونا فرجاد وقتی متوجه شد یکی از بازیگران تئاتر «بانوی محبوب من» امکان حضور در صحنه را ندارد، بی‌درنگ به کمک گلاب آدینه شتافت و روی صحنه رفت. آدینه هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از وی تشکر کرد.
به گفته مقامات محلی، وقوع انفجار در سالن غذاخوری یک ساختمان اداری در جنوب غربی چین ۱۶ تن کشته و ۱۰ نفر نیز مجروح شدند.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت به موضوع این روزهای فضای مجازی پیرامون صدور کارت واکسن تقلبی اشاره کرد و گفت: آن طور که در فضای مجازی پیرامون کارت واکسیناسیون صحبت می‌شود، موضوع چندان حاد نیست. به طوری که ما ۲۳ نفر را شناسایی کرده‌ایم که کارت واکسن تقلبی داشته‌اند که در قیاس با ۱۲۰ دوز واکسن تزریق شده، عدد قابل توجهی نیست.
عضو کمیته علمی کرونا در رابطه با داروهای خوراکی درمان کرونا بیان کرد: سازمان غذا و داروی آمریکا دو داروی "پکسلووید" و "مولنوپیراویر" را برای درمان کووید تایید کرده است. افرادی که در شرایط اولیه بیماری یعنی سه روز اول پکلووید را به مدت 5 روز مصرف کرده‌اند، حدود 70 درصد از پیشرفت بیماری و بستری و مرگ و میر آن‌ها جلوگیری شده است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه برای توسعه زبان‌های خارجی باید منتظر نتایج حاصل از این مطالعه بمانیم و به تدریج آنها را در برنامه‌های درسی که به طور ملی و سراسری تدریس می‌شوند اعمال کنیم گفت: امسال کتاب‌های آموزش دو زبان آلمانی و فرانسه تدوین شد که اجرای آزمایشی آن در تعداد محدودی از مدارس کشور آغاز شده است.

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۳۰۳ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۹۰۴ نفر رسیده است.
سازمان آگهی های پرسون