تازه‌ترین عناوین

استخراج رمزارز این روزها دیگر نیاز زیادی به نیروی کار ندارد. در این فرایند رمزارزها جدید توسط کاربر وارد چرخه بازار می‌شود. کاربر با استفاده از مجموعه‌ای از سخت‌افزارها یک شبکه بلاکچین تشکیل می‌دهد.

امسال بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کدام‌‌ها هستند؟ در این گزارش قصد دارم بین ۱۶,۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف، ۱۰ ارز دیجیتال را معرفی کنم که بیشترین پتانسیل را برای سال جاری میلادی دارند.
از سوی شورای صنفی نمایش؛

«حکم تجدیدنظر» اخطار گرفت!

شورای صنفی نمایش، به سازندگان و پخش کنندگانِ فیلمِ «حکم تجدیدنظر»، که بدون مجوز، اکرانِ آنلاینِ شده است، اخطار داد.

براساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و گزارشات دریافتی از شهروندان گرامی مشخص گردید مجرمان سایبری در ترفندی جدید با سوء استفاده از نام و اعتبار سامانه ملی املاک اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.
در شهر مشهد، هتل‌های بسیاری وجود دارند که به جهت پذیرایی از زائرین ارجمند، فعالیت خود را آغاز کرده و در لِول‌های مختلف، خدمت رسانی می‌کنند. اگرچه هر یک از این هتل در جایگاه خود دارای محبوبیت هستند، اما نام برخی از آن‌ها را ممکن است بارها به عنوان پیشنهاد برای رزرو و اقامت در این شهر بشونید.
بی‌احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی تانکر حمل مازوت در شهرستان حسین آباد سنندج بود که منجر به مرگ 3 نفر و سوختن 28 خانه و 6 خودرو شد.
تظاهرات در قزاقستان، انعکاس مراسم شهید سلیمانی در ایران، سیل در برزیل، پیامدهای فوران آتشفشان در لاپالما و برف در کابل، چشمگیرترین تصاویر سراسر جهان در هفته جاری را تشکیل می‌دهند.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۳۰۷ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۲۶ نفر رسیده است.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به تامین اعتبار برای اعطا وام به بیماران نیازمند افزود: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای بیماران کم بضاعت و دارای شرایط خاص در نظر گرفته شده است.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران با تشریح جزییات استفاده از طرح نوسازی گفت: در این طرح متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه نوسازی ناوگان توسط شرکت‌ها در دفاتر هماهنگی نسبت به ارائه درخواست خرید خودرو به صورت نقدی اقدام می‌کنند.
کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. همچنین سقف مبلغ پایا از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستور پرداخت افزایش خواهد یافت.
سازمان آگهی های پرسون