تازه‌ترین عناوین

یک متخصص کایروپراکتیک در آمریکا چند حرکت ورزشی و توصیه برای افرادی که از خانه کار می‌کنند، به اشتراک گذاشته است؛ ساده‌ترین آن را در این مطلب می‌خوانید: برای بهبود گوژ پشتتان فقط نیاز به یک حوله و یک صندلی دارید.
سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان که در بسیاری از پرونده‌های تروریستی، بمبگذاری و حمله به نیروهای امنیتی این کشور تحت تعقیب قرار داشت، در استان ننگرهار افغانستان کشته شد.
بر اساس شروط ثبت نامی مجردان ۲۳ ساله در طرح نهضت ملی مسکن، ثبت نام این افراد در صورت عدم ارائه عقدنامه رسمی در زمان انعقاد قرارداد لغو و کل سهم آورده پرداختی پس از جایگزین شدن فرد متاهل به آنها برگردانده می‌شود.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر دشت مشهد جز مناطقی از کشور است که فرونشست زمین در آن به مرحله بحرانی رسیده است.
اکثر خودروهای خانواده تیبا برای دومین هفته متوالی با افزایش قیمت ۲ الی ۳میلیون تومانی (نسبت به هفته گذشته) روانه بازار شد.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس از بررسی پرونده‌های تخلف در زمینه گزارشات واصله در زمینه تخلفات رخ داده در کنکور سراسری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ما نمی‌توانیم بخاطر پروژه‌های بزرگ، معضلات و چالش‌های محلات را نادیده بگیریم. باید پروژه‌های بزرگ مقیاس و پروژه‌های کوچک مقیاس در کنار هم دیده شوند و "طرح رصد" دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور به موضوع جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر پرداخت و تأکید کرد: پلیس به طور کامل این آمادگی را دارد که معتادان متجاهر را در سطح کشور جمع‌آوری کند و به کمپ‌ها تحویل دهد.
رئیس سازمان سنجش از صادر شدن احکام پرونده تخلفات در کنکور سراسری تا ۲۰ روز آینده خبر داد و افزود: احکام صادره به اطلاع فرد متخلف و دانشگاه می‌رسد و با توجه به اینکه آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات کنکور، نشر عمومی آن را اقدام غیرقانونی تلقی کرده نمی‌توان احکام را به اطلاع عموم رساند.
آنتی بیوتیک طبیعی عسل مزین به زردچوبه یک جایگزین مناسب برای انواع شیمیایی این داروها است و باعث تخریب و نابودی باکتری ها و ویروس های موجود در بدن می شود.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی پنج روز آینده آسمان تهران،آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در پاره‌ای از نقاط استان بارش پراکنده و گاهی وزش باد همراه است.
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: فعالیت قطارها در مسیر گلشهر کرج - شهرجدید هشتگرد روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ دیماه جاری متوقف می‌شود.
نشریه معتبر «ورایتی» جایزه سالانه تاثیرگذاری خلاقانه خود را در حوزه کارگردانی به اصغر فرهادی اهدا کرد.
سازمان آگهی های پرسون