تازه‌ترین عناوین

طبق تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، ویلای مادر محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران به اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ماهدشت کرج تبدیل شده است.
قیمت بیت کوین در روز جمعه به پایین ترین سطوح معاملاتی خود که در بیش از سه ماه گذشته مشاهده نشده بود، سقوط کرد.
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد:

اُمیکرون را نباید ملایم توصیف کرد

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داده است که نباید سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون را ملایم توصیف کرد چون به گفته این سازمان درحال گرفتن جان مردم در اطراف جهان است.
نایب رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه حذف ناگهانی ارز ۴۲۰۰ تومانی تنش هایی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: نیازمند یک برنامه دقیق و به طور پلکانی هستیم تا از هرگونه مشکلی جلوگیری کند و آسیبی به تولیدکننده، صادرکننده و مصرف کننده وارد نکند.
یک پزشک متخصص اظهار داشت: نوشیدن چای به مقدار بیش از ۷۰۰ میلی لیتر و حرارت بیش از ۶۰ درجه در روز؛ خطر ابتلا به سرطان سلول سنگفرشی مری را حدود ۹۰ درصد افزایش می‌دهد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: در حال حاضر، بازار های هدف ما به چهار کشور همجوار نظیر عراق و افغانستان محدود شده که اگر این کشورها نیز به سامانی برسند، مقررات و ضوابط بهداشتی و غذایی خود را ارتقاء دهند، صادرات ایران به این کشورها نیز با محدودیت مواجه خواهد شد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر چیزی که موجب بهبود اوضاع شود ما از آن استقبال می‌کنیم؛ ولی در طرح مدیریت محدوده ترافیک به مسائل زیست محیطی، روانی ترافیک و هوشمندتر شدن مدیریت محدوده توجه می‌کنیم.
سازمان آگهی های پرسون