تازه‌ترین عناوین

حمید لبخنده کارگردان سریال محبوب دهه هفتادی در پناه تو که با این سریال انقلابی را در ساخت سریال های تلویزیونی ایجاد کرد، درگذشت.
دادستانی کل کشور در بخشنامه‌ای به دادستان‌های مراکز استان‌ها در راستای کاهش جمعیت کیفری،. خودرو و اموال منقول را در موارد پذیرش وثیقه قرار داد.
پارگی مینیسک آسیبی دردناک و آزاردهنده است که ما را از فعالیت‌های کاری و تفریحی عادی محروم می‌‌کند. ورزش برای پارگی مینیسک زانو موجب سریع‌ترشدن روند بهبودی می‌شود و احتمال بازگشت آسیب را نیز کاهش می‌دهد.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت علام کرد؛

پرداخت هزینه درمان ناباروری تا 3نوبت در سال

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت تا پایان سال جاری تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و زوجین می‌توانند با ارائه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی از کاهش قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب خبر داد و گفت: ۱۵ روز است که شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد تولیدکنندگان را جمع آوری می کند.
متخصصان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده روز گذشته (جمعه) گزارش کردند: کودکانی که از بیماری کووید-۱۹ بهبود یافته اند به طور قابل توجهی در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع یک یا نوع دو قرار دارند.
بیمه مسافرتی نوعی بیمه برای افرادی است که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند و زیاد سفر می‌کنند. این بیمه نوعی چتر حمایتی برای پوشش هزینه‌های پیش‌بینی نشده در هنگام سفر است.
وزارت بهداشت اعلام کرد: شناسایی روزانه بیماران کرونایی در کشور پس از ۶۱۴ روز، در شبانه روز گذشته سه رقمی شد. همچنین متاسفانه ۲۶ بیمار کووید ۱۹ نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.
معاون گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه امکان دریافت ویزای ایران برای گردشگران خارجی در برخی از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور در حال فراهم شدن است که نام فرودگاه بین‌المللی کرمان نیز در بین آن‌ها وجود دارد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: دریافت هرگونه مبلغ اضافی و خارج از تعرفه و سیستم بیمارستان قابل قبول نیست و سیاست وزارت بهداشت ریشه کن کردن و یا به حداقل رساندن این معضل است.

سازمان آگهی های پرسون