تازه‌ترین عناوین

گزارش‌های میدانی از صرافی‌ها حاکی از آن است که تغییرات در روند تخصیص ارز مسافرتی بر شیشه صرافی‌ها برای اطلاع متقاضیان همراه مدارک مورد نیاز به منظور دریافت هر یک از سرفصل‌های فروش ارز بابت مصارف ارز خدماتی نصب شده است.
امام جمعه موقت تهران یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای اوکراینی را گرامی داشت و گفت: خانواده‌های این عزیزان بسیار نجیب، اصیل و بدهکار شهدا و انقلاب بودند و دشمن را مأیوس کردند. از دست رفتن این عزیزان، داغ مضاعفی در کنار داغ شهید سلیمانی بود.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران از تصویب اعطای وام ۹۰ میلیون دلاری به ایران در بانک جهانی برای مقابله با بیماری کرونا با وجود مخالفت آمریکا و لابی رژیم صیهونیستی خبر داد.
یکی از دلایلی که برای اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی بیان می‌شود، بحث عدالت مالیاتی است. طبق این اصل باید نسبت به تمام درآمدهایی که عاید اشخاص می‌شود، مالیات وضع شود.
یک مشاور با تاکید بر لزوم تقویت مهارت‌های گفت‌وگوی والدین و نوجوانان به دلیل اهمیت ارتباط مستقیم اعضای خانواده با یکدیگر، گفت: گاهی درون خانواده‌ها گفتگو به معنای واقعی شکل نمی‌گیرد و از این رو نوجوان می‌ترسد با مادر یا پدر خود مستقیم صحبت کند و با توجه به اینکه امروزه فضای مجازی در تمام ابعاد زندگی ما رخنه کرده است، نوجوان برای بیان خواسته‌ها و احساسات خود به والدین از طریق فضای مجازی اقدام می‌کند. از این رو والدین باید ابتدا مهارت‌های گفت‌وگو را بیاموزند و سپس این مهارت‌ها را به نوجوانان آموزش دهند.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شنبه به مصاف شهرخودرو می‌رود که چهار بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به عنوان «رئیس کمیته امنیت روانی و آرامش‌بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب شد.

درحالی که شایعاتی پیرامون کمبود عرضه روغن منتشر شده، این موضوع از سوی رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌ داران و فروشندگان مواد پروتئینی رد شد.
سازمان آگهی های پرسون