تازه‌ترین عناوین

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: از ابتدای سال تا شهریورماه سال جاری قیمت شکر ۹۰ درصد افزایش داشت. البته از شهریور ماه تا کنون نیز چندین بار قیمت شکر دستخوش تغییرات شده است.
قیمت بیت کوین در ۶۳ روز گذشته همواره در یک کانال نزولی در حال نوسان بوده است و این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران باید تا شروع فوریه (بهمن) انتظار قیمت‌هایی پایین‌تر از ۴۰,۰۰۰ دلار را داشته باشند.
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دستورالعملی نداریم که در دو مرکز قانوگذاری تصویب شده باشد گفت: آیین نامه‌ اردوها در شورای عالی آموزش و پرورش و همچنین کمیسیون ایمنی راه‌ها تصویب شد و دستگاه‌های ذیربط از جمله اورژانس، هلال احمر و غیره درباره آن نظر دادند.

ثبت‌نام سفر به عتبات از اوایل آذرماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد و در مرحله نخست امکان نام‌نویسی در کاروان‌ها تا پایان دی‌ماه اعلام شد.
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا افزود: ایمنی ۲ دوز واکسن کرونا بعد از حدود ۶ ماه نصف می شود.
برای کنترل قیمت‌ها و حفظ آرامش بازار؛

توزیع سراسری ۱۰۰ هزارتن برنج وارداتی

شرکت بازرگانی دولتی ایران در راستای اجرای تصمیمات قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی را با هدف حفظ آرامش بازار، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کنترل قیمت این محصول در بازار در سرتاسر کشور توزیع می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون