تازه‌ترین عناوین

میوه‌ها می‌تواند تاثیر مستقیم در ظاهر و سلامت پوست شما داشته باشد؛ چندین میوه وجود دارد که استفاده از آن‌ها برای زیبایی پوست معجزه می‌کند.
شاهد دو سالگی فرزند ناخلف طبیعت بنام کرونا یا همان کووید 19 هستیم. مولودی که دو سال است حال و روز جهان را دگرگون ساخته و جماعت میلیونی را در جهان از صفحه روزگار محو کرده و خانواده‌های بسیاری را در غم عزیزان خود سوگوار کرده است.
عربستان میززبان نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا؛

الکلاسیکو در خاورمیانه!

بارسلونا و رئال مادرید نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را در ورزشگاه ملک فهد عربستان سعودی بازی می کنند.
فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد: باند کلاهبرداری از ۵۰ شهروند به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال به بهانه فروش خودروهای خارجی زیر قیمت بازار منهدم شد.
هشدار این سازمان درست در روزی داده شد که دو سال پیش کووید-۱۹ رسما اولین قربانی را در چین گرفت.مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا می گوید در صورتی که وضعیت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در شرایط کنونی باقی بماند، تا دو ماه دیگر نیمی از شهروندان کشورهای اروپایی مبتلا به این بیماری با سویه امیکرون می‌شوند.
معاون درمان ستاد کرونا استان تهران ضمن تشریح وضعیت کرونا در استان درباره وضعیت واکسیناسیون کرونا، بیان کرد: تقریبا ۸۰ درصد مردم استقبال خوبی داشتند و تهران در زمینه واکسیناسیون از میانگین کشوری بالاتر است.
امیر ملک مطیعی، فرزند بازیگر فقید سینمای ایران در واکنش به صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد درباره سینمای قبل از انقلاب نوشت: آن روزهایی که خواننده صدا و سیما را در آغوش می گرفتید و تجلیل می کردید، کاش آنروزها این صحبت ها را مطرح می فرمودید!
سوارکاری ترکیبی از ورزش، هنر و مهارت است. پایه و اصول سوارکاری در تمام دنیا یکسان است و با چند بار تمرین می‌توانید مهارت‌های ابتدایی سوارشدن به اسب و هدایت آن را یاد بگیرید. اگر عاشق سوارکاری با اسب هستید و دوست دارید این ورزش و تفریح جذاب را تجربه کنید، در ادامه با چطور همراه باشید.
سازمان آگهی های پرسون