هشدار پلیس به راکبین موتورسیکلت‌های سنگین

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در معابر پایتخت خبر داد.
تصویر هشدار پلیس به راکبین موتورسیکلت‌های سنگین

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه بابایی خبر داد و گفت: این موتورسیکلت سنگین مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط تیم‌های نامحسوس و با اجرای طرح مهار متوقف گردید.

سرهنگ علی همه خانی در توضیح این خبر گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، در ساعت 21:45 در موقعیت بزرگراه بابایی به شرق رو به روی دانشگاه امام حسین ( ع)، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هندا 1000سی سی که در حال تردد بصورت بسیار خطرناک بود و امنیت تردد و ایمنی عبور را برای دیگر رانندگان مختل کرده بود، متوقف گردید.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز حادثه برای راکب آن و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های تیم نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ، توقیف این موتورسیکلت در دستور کار قرار گرفت و این موتور متوقف شد.

همه خانی ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم زده و فاقد مجوز بوده و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند اعمال قانون نموده و اینگونه موتورسیکلت‌ها را با توجه به درخواست شهروندان و خواست ایشان مبنی بر برخورد با هنجار شکنان به پارکینگ‌ منتقل می‌نماید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند و همکاران بنده را در جریان تردد این موتورسیکلت‌ها قرار دهند.

منبع: رکنا

379614