تازه‌ترین عناوین

تلاش برای راضی کردن دیگران کاری است که اکثر ما هر روز انجام می‌دهیم. اما برخی از افراد فقط به رضایت دیگران توجه دارند و به‌خاطر آنها از خودشان می‌گذرند.
مسافران خودروهای کاروانی در همایش کشوری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیش، سفر اقتصادی و سبک زندگی ارزان و بانشاط را بزرگ‌ترین هدف خود عنوان کردند.
با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محلهایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام شود.
مقام مسئول سازمان هواشناسی از بارش‌های شدید برف و باران در مناطق غربی کشور خبر داد و افزود: زمستان ۱۴۰۰ انباشت برف نسبت به زمستان گذشته افزایش می‌یابد.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۵۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان رسید.
رییس اتحادیه بارفروشان با اشاره به گرانی لیمو شیرین در بازار دلیل این افزایش قیمت را تولید کم و سرمازدگی عنوان کرد.
تلاش های شهرداری برای یافتن دو نوجوان زباله گردی که ادعا کردند ماهیانه 4 میلیون به ماموران شهرداری باج می دهند بی نتیجه مانده است و شهرداری از شهروندان درخواست همکاری داده است.

در بررسی‌های باستان‌شناسی، ژئوفیزیک، عکسبرداری هوایی و مستندنگاری دقیق سازه‌های معماری بخش مرکزی شهر گور فیروزآباد سرانجام بزرگ‌ترین مجموعه مذهبی ایران باستان شناسایی شد.
جواد عزتی در اینستاگرام خود عکس جشن تولد ۵۶ سالگی‌ خود را با چهره‌ای شکسته به اشتراک گذاشت.

با گسترش روز افزون تکنولوژی و ارتباط گرفتن افراد از سراسر دنیا با یکدیگر، اهمیت یادگیری زبان های خارجی نیز بسیار بیشتر از گذشته شده است. علاوه بر آن، بسیاری از افراد که به دنبال مهاجرت از ایران هستند، باید یک زبان خارجی را به عنوان زبان مرجع انتخاب کنند.
سازمان آگهی های پرسون