تازه‌ترین عناوین

در حالی که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود ثبت‌نام مجردان متقاضی مسکن حمایتی از ۲۰دی ماه شروع می‌شود، برخی خبر دادند که گزینه ثبت‌نام مجردها همچنان غیرفعال است.
در مورد درمان گیاهی بیماری های مغزی چه می دانید؟ با درمان گیاهی بیماری های مغزی آشنایی دارید؟ در این مقاله به بررسی این گیاهان و کاربرد آن ها می پردازیم.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:براساس پیش بینی اولیه قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان نخواهد رسید و خیلی پایین‌تر از این عدد خواهد بود. صرفا این اعداد گمانه زنی بوده و پیش بینی ما کمتر از ۶۵ هزارتومان است.
کارشناس آموزشی پلیس تهران گفت: دختر جوان به همراه والدینش وارد دایره مبارزه با جرائم اخلاقی پلیس فتا شدند. از ظاهر هر سه نفر مشخص بود که از قشر مرفه جامعه هستند.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۲۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.
دریا ( دریاچه ) خزر، بزرگترین دریاچه دنیا است که دارای ذخایر نفتی و گازی است و گونه های مختلف ماهی ها در آن زندگی میکنند.
فصل بهار زمان تخم ریزی ماهی ها است و در فصل پاییز صیادان مجاز در خطه شمال، تور های خود را آماده میکنند.
ماهی هایی که صید میشوند از نوع کفال، کپور و سفید است که ماهی سفید سهم بیشتری را به خود اختصاص میدهد.
طول تور ماهیگیری هزار متر و ارتفاع آن به هفت تا ده متر میرسد. قُطر سوراخ های تور به گونه ای طراحی شده که فقط ماهی های بزرگ و بالغ را به خود میگیرد تا ضرری برای نسل ماهی ها نداشته باشد.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۶ هزار و ۷۱۷ تومان معامله شد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: خرید و فروش فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای (نرخ اول و دوم) از طریق سهمیه شخص دیگر مانند خرید و فروش از محل سهمیه کارت هوشمند سوخت وسائط نقلیه، ممنوع است.
از فردا برای اعضای هیأت علمی، طلاب و دانشجویان

آغاز ثبت‌نام بن اعتباری نمایشگاه مجازی کتاب

از فردا چهارشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه ۱۴۰۰ ثبت‌نام جهت دریافت بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون