سازمان بهزیستی همواره به اصل شفافیت در عملکرد خود پایبند است

روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: این سازمان همواره به اصل شفافیت در عملکردش پایبند بوده و گواه این موضوع عملکرد این سازمان در حوزه شفافیت است.
تصویر سازمان بهزیستی همواره به اصل شفافیت در عملکرد خود پایبند است

به گزارش سایت خبری پرسون، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور در پی درج خبر "ممنوع المصاحبه شدن معاونان و مدیران بهزیستی کشور" در خبرگزاری تسنیم ضمن تکذیب این موضوع مواردی را جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل اعلام کرد:

- تاکنون هیچ بخشنامه یا دستوری از ریاست و حوزه‌های دیگر این سازمان مبنی بر عدم مصاحبه و ارتباط با خبرنگاران به هر دلیلی صادر نشده است و این موضوع کذب محض است.

- سازمان بهزیستی به عنوان سازمانی مولود انقلاب اسلامی با وظیفه متعددی از جمله رسیدگی به محرومین و نیازمندان تا خدمات تخصصی به افراد دارای معلولیت و خدمات به عموم مردم همواره به اصل شفافیت در عملکرد پایبند بوده و گواه این موضوع عملکرد این سازمان در حوزه شفافیت است.

- مدیران و معاونین سازمان بهزیستی علیرغم فشار کاری همواره خود را ملزم به اصل پاسخگویی به مردم و نمایندگان آنها که رسانه‌های کشور هستند دانسته و در مسیر پاسخگویی به موقع و مناسب به خبرنگاران محترم همه تلاش خود را به کار برده‌اند.

- انتشار خبر کذب، بدون مستندات و مدارک در آن خبرگزاری کاری برخلاف اصول خبری است که انتظار می‌رفت دقت و سعه صدر بیشتری در انتشار خبر لحاظ می‌شد.

- در پایان روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور تاکید می‌کند، این سازمان طبق سنوات گذشته به رسالت اجتماعی خود پایبند بوده و کما فی‌السابق با همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل دوسویه داشته و دارد و این گونه اخبار کذب خللی در مأموریت‌های این سازمان وارد نمی‌کند.

379733