تازه‌ترین عناوین

مطالعات جدید نشان می دهد تغییر رژیم غذایی به سمت مصرف بیشتر گوشت باعث مرگ زودرس هزاران نفر در سال به دلیل آلودگی هوا می شود و افزایش تولید گوشت در سراسر جهان طی ۵۰ سال گذشته بسیار شدید بوده است.
یک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در یکی از جاده فرحزاد به علت نامعلومی به داخل دره سقوط کرد وراننده آن به سختی دچار آسیب دیدگی شد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب که سال گذشته با همکاری ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی کانادا به فضا پرتاب شد، به زودی به نقطه هدف خود در مدار خورشید می‌رسد.
مدیری در اصفهان عاشق شده و برای خود گوزن و مار دارد!

افشاگری بازیگر زن پیشکسوت علیه مهران مدیری

کتایون امیر ابراهیمی در لایو اینستاگرامی نوه اش به مناسبت روز مادر در مورد مهران مدیری و رامبد جوان دست به افشاگری زد.
اداره هواشناسی استان تهران، به تقویت پایداری هوا و انباشت آلاینده‌های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و کاهش کیفیت هوا از بعد از ظهر امروز دوشنبه هشدار داد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۲۱بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و ۷هزار و ۶۹۱ بیمار جدید نیز شناسایی شدند.
تست نوراللهی مثبت شد، آزمون مشکوک؛

شوک«کرونا» به تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر عراق و امارات با شوک کرونا مواجه شده به گونه ای که چند بازیکن این تیم مشکوک هستند و تست یک بازیکن هم مثبت اعلام شده است.
رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار وانت نیسان با گاردریل‌های بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.
دستیار و مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان مهارت دیده از سوی بانک سپه خبر داد.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر اینکه مردم برای تزریق واکسن منتظر آغاز پیک جدید نشوند، گفت: در دو تا سه هفته آینده آمار ابتلا سیر افزایشی خواهد داشت اما نگرانی ما از اومیکرون بیشتر در خصوص دو دسته واکسن‌نزده‌ها و گروه‌های پرخطر است.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تشریح آمار واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان، درباره آخرین روند بازگشایی مدارس گفت: باید نسبت به جذاب سازی فعالیت‌ها و برنامه‌های مدرسه، فعالیت‌هایی را در دستورکار قرار دهیم.

نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۶۳ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، با نرخ ۲۵ هزار و ۴۹۶ تومان معامله شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی گفت: چوپان ۲۳ ساله‌ای که به دلیل شدت سرما و شرایط جوی در تنگه آب انار کوه‌های بیرمی گرفتار شده بود نجات یافت.
دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر با اعلام سازمان لیگ، بار دیگر لغو شد.
سازمان آگهی های پرسون