پرواز پیکان مرد تهرانی به دره فرحزاد

یک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در یکی از جاده فرحزاد به علت نامعلومی به داخل دره سقوط کرد وراننده آن به سختی دچار آسیب دیدگی شد.
تصویر پرواز پیکان مرد تهرانی به دره فرحزاد

به گزارش سایت خبری پرسون، ظهر روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه در فرحزاد، خیابان آبشار، کوچه کشاورز، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۸ و گروه امداد و نجات ۳ را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، مهدی نیکنام فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پیکان سواری به دلیل نامعلومی به داخل دره سقوط کرد و راننده آن درداخل خودرو گرفتار شد.

وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه در حضور عوامل انتظامی و اورژانس به بررسی پرداختند که معلوم شد راننده خودرو از ناحیه هر دو پا دچار آسیب دیدگی شدید شده و همچنین در داخل این وسیله نقلیه بدام افتاده بود.

سقوط آزاد خودرو در دره فرحزاد

فرمانده آتش نشانان در ادامه گفت: با توجه به سقوط خودرو و متلاشی شدن آن، آتش نشانان با عملیاتی ماهرانه اقدام به خارج کردن فرد گرفتار کرده و او را جهت انتقال به بالای دره بر روی برانکارد مخصوص قرار داده و به بالای دره انتقال دادند.

نیکنام اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی پس از پیمودن مسیر زیادی، سرانجام راننده مصدوم را به بالای جاده منتقل کرده و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی تأکید کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی در حال حاضر توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

381615