تازه‌ترین عناوین

دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید۱۹با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد موارد در گردش کرونا در کشور مربوط به سویه اُمیکرون است، گفت: بنابراین می‌توان گفت که اُمیکرون در کشور غالب شده است.
یک کانال عربی بامداد امروز دوشنبه از شنیده شدن صدای ۴ انفجار مهیب در ابوظبی امارات خبر داد. همزمان المیادین اعلام کرد منطقه صنعتی جیزان عربستان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.
گاهی اوقات هیچ گریزی از آنفولانزای فصلی وجود ندارد؛ حتی اگر واکسن را نیز تزریق کرده باشید. این راهنمایی از پزشکان و کارشناسان می‌تواند مراقبت و درمان آنفلوانزای کودکان در خانه را راحت کند.

دربارۀ منشاء رویاها دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. ممکن است رویا را بینش یا الهامی معنوی بدانیم و ممکن است آن را تصویری خیالی بدانیم که ذهن ما آن را ساخته است. اما هر پیشفرضی که در این باره داشته باشیم تغییری در این واقعیت نمی‌دهد که رویا مهم است و می‌تواند راهی برای شناختن واقعیاتی پنهان باشد.
تیم ملی فوتبال کشورمان پنج‌شنبه در دور هفتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است.
«مهدی عفیفی» کارشناس شبکه بی‌بی سی‌، در حین پخش زنده یک برنامه به عدم پرداخت مطالباتش توسط این شبکه انتقاد کرد.
با حمایت میلیاردر آمریکایی؛

آزمایشگاه افزایش طول عمر آغاز به کار کرد

با گذشت تنها چند ماه از رونمایی اولیه، شرکت بیوتکنولوژی بحث‌برانگیز "آلتوس لبز"(Altos Labs) با سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری با هدفگذاری روی بازیابی سلامت، رسما آغاز به کار کرد.
عضو انجمن موبایل از افزایش هفت درصدی نرخ ارز نیما و متناسب با آن قیمت انواع موبایل از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا در پایان سال احتمالاً تا پایان سال به چهار تا پنج میلیون موبایل دیگر در کشور نیاز است.
سازمان آگهی های پرسون