تازه‌ترین عناوین

یکی از مهمترین کارهایی که ما می بایست در طول روز انجام دهیم، پاکسازی دهان و دندان است که با چند نکته ساده می توانید این فرایند را در خانه انجام دهید.
محققان ژاپنی اخیرا مطالعه‌ای انجام دادند که مشخص شد، گونه اومیکرون ویروس کرونا به نسبت گونه‌های قبلی در محیط اطراف ما ثبات و بقای بیشتری دارد.
متخصص طب سنتی با اشاره به ضرورت خارج کردن اخلاط زائد از بدن، گفت: افراد دارای کم‌خونی، کودکان و افراد دارای سن ۶۰ سال به بالا بهتر است تحت نظر یک متخصص طب سنتی حجامت کنند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست سرپل‌ذهاب از کشف تعدادی مین و گلوله جنگی خنثی نشده باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی در پناهگاه حیات وحش قراویز از توابع این شهرستان توسط ماموران یگان حفاظت خبر داد.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: صادرات دام در گرانی گوشت تاثیری ندارد، زیرا مقداری نیست که موثر باشد. برف و یخبندان منجر به اختلال در رفت و آمد و در نهایت گرانی گوشت شده است.
علاقه باج نیوزها از طریق توئیت‌های شخصی و فضاسازی برای دیده شدن

شکایت از باغ کتاب تکذیب شد

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر گفت: داستان شکایت از باغ کتاب کذب محض است. بعضی از باج‌نیوزها علاقمند هستند که از طریق توئیت‌های شخصی و فضاسازی دیده شوند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار منزل خبر داد که با ترتیب دادن نقشه ای اموال با ارزش منزل پدر نامزد خود را ربوده و با فروش آن یک دستگاه خودروی پژو 206 خریده بود.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۴۲ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، با نرخ ۲۵ هزار و ۷۵۹ تومان معامله شد.
فرشاد نقدی شهردار دهدز ظهر یکشنبه در جریان یک تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند برای حفظ سلامت خود از تلفن همراه هوشمند به اندازه استاندارد استفاده کنند و درکنار آن از فناوری‌های از مد افتاده برای تقویت ذهن خود بهره بگیرند.
تشخیص اختلال خودشیفتگی در افراد به‌لطف استراتژی فوق‌العاده‌ای مانند زبان بدن تقریبا آسان است. زبان بدن فرد خودشیفته ماهیت واقعی او را آشکار می‌کند که با مهارت تمام سعی در پنهان‌کردنش دارد.
با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها از جمله تمایل مثبت و رو به رشد جو ارزهای دیجیتال که منجر به رشد بهای دوج کوین، بیت کوین و اتر به بالاترین سطح خود در چند ماه اخیر شده است، تصور رسیدن دوج کوین به ۱ دلاری چندان دور از ذهن نیست!
سلام لوگری از محلی‌خوانان مشهور و پیشکسوت افغانستان پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری روز شنبه، ۲ بهمن درگذشت.
وزارت بهداشت اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵هزار بیمار کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۸ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
سازمان آگهی های پرسون