ازدواج سوم «گلشیفته فراهانی» با مجری مشهور تلویزیون!

خبر ازدواج گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی مجری معروف تاکنون از طرف وی تایید و یا تکذیب نشده است.
تصویر ازدواج سوم «گلشیفته فراهانی» با مجری مشهور تلویزیون!

به گزارش سایت خبری پرسون، خبر ازدواج گلشیفته فراهانی تاکنون از طرف وی تایید و یا تکذیب نشده است و سایت ما صرفا برای اطلاع کاربران این مطلب را بازنشر کرده است.

گلشیفته فراهانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران دیپلم گرافیک از هنرستان تجسمی دارد و بجز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازنده پیانو هم دارد.

وی بازیگر محبوب و مشهور ایرانی که امروزه در بسیاری از فیلم های هالیوودی بازی میکند فیلم های زیادی بازی کرده است اکنون عکس شوهر اول ، دوم و سوم او را مشاهده می کنید.

درباره کامبیز حسینی، همسر گلشیفته فراهانی

کامبیز حسینی روز دهم مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر رشت متولد شد و در همان شهر و مشهد بزرگ شد. وی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکننده برنامه تلویزیونی طنز سیاسی برنامه پارازیت بود و هم‌اکنون برنامه پولتیک را اجرا می‌کند. او همچنین یک پادکست (برنامه‌ای رادیویی یا مشابه که دیجیتالی ضبط شده و جهت دانلود کردن برای دستگاه‌های شخصی پخش صدا در اینترنت گذاشته می‌شود.)هفتگی با عنوان، در ساعت ۵ عصر، که درباره مسائل حقوق بشر ایران است را تولید می‌کند. او نویسنده و مجری برنامه تلویزیونی پارازیت بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی از بخش فارسی صدای آمریکا پخش می‌شد و دارای بیش از ۳۰ میلیون بیننده در سراسر جهان بود. این برنامه تحسین منتقدان را برانگیخت.

در سال ۲۰۱۳ بعد از جریان برهنگی گلشیفته فراهانی، او به برنامه پولتیک دعوت شد و کامبیز حسینی مصاحبه جنجالی را با او منعکس کرد.

خبر ازدواج گلشیفته فراهانی تاکنون از طرف وی تایید و یا تکذیب نشده است.

منبع: سلام نو

381534

نظرات شما ( 1 نظر )

ناشناس |
پنج شنبه 18 خرداد 140223:58
همسر دوم دختر مجرده اون مرد کنارش شوهرش نیست