تازه‌ترین عناوین

پیام دارابی مدیر اجرایی یکی از سامانه‌های فروش بلیت‌های مردمی جشنواره چهلم فیلم فجر درباره نحوه فروش بلیت‌های این رویداد توضیحاتی را ارائه کرد.

دادستان شهریار گفت: حسین رهنما به عنوان جعبه سیاه پرونده به ترکیه فرار کرده است و در حال پیگیری این موضوع از طریق پلیس اینترپل هستیم و این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
مقامات امنیتی، اطلاعاتی صربستان بر اساس اطلاعات دریافت شده از پلیس اروپا "یوروپل" از کشف برنامه ترور و سوء قصد به جان «آلکساندر ووچیچ» رئیس جمهور این کشور خبرداده‌اند و اعلام کردند که تدابیر امنیتی و حفاظت از جان وی تشدید شده است.
درحالی‌که تنها ۵ روز تا آغاز چهلمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی مانده، احتمالا دبیر جشنواره فعلا محل کارش را ترک خواهد کرد.
ابراهیم رئیسی پس از سفر به روسیه برای اولین بار به حاشیه های آن واکنش نشان داد و گفت: این سفر سیاست نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را زیر سئوال نمی برد بلکه به دنبال توازن در سیاست خارجی است.
رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت با اشاره به لزوم واکسیناسیون افزود: نزدیک به ۶ میلیون نفر از افراد واجد شرایط، برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند.

دولت نظامی میانمار پیشنهاد وضع قوانینی را می کند که بر اساس آن کاربران (VPN) و رمزارزها تا سه سال زندانی شوند. علاوه بر این، متخلفان باید تا ۲۸۰۰ دلار جریمه بپردازند.
یک خودرو پرنده آینده‌نگرانه که می‌تواند تا ارتفاع ۲.۴ کیلومتر اوج بگیرد و سرعتی بالغ بر ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد یک قدم به فروش تجاری نزدیک‌تر شد.
شهروندان جهت پیشگیری از سرقت‌ به‌ صورت اسکیمینگ، انجام عملیات بانکی و وارد کردن رمز کارت حساب بانکی را شخصاً انجام دهند؛ چرا که حتی در صورت نصب اسکیمر بر روی دستگاه کارت‌خوان، بدون اطلاع از رمز عبور، امکان برداشت از حساب شهروندان امکان‌پذیر نخواهد بود.
برخی از میوه ها و سبزیجات پوست مفیدی دارند که توصیه می شود ار کندن انها خودداری کنید در حالیکه برخی از میوه ها و سبزیجات حتما باید بدون پوست مصرف شوند.
پس از طی ۱.۵ میلیون کیلومتر؛

تلسکوپ جیمز وب به مقصد رسید

تلسکوپ جیمز وب ناسا پس از طی مسافت ۱.۵ میلیون کیلومتر اکنون به مقصد نهایی خود رسیده است.
سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: واقعا شرایط سختی را تجربه می‌کنیم که شاید در تیم ملی بی سابقه باشد.
سازمان آگهی های پرسون