با این روش ها تور سفر خود را رزرو کنید

با رزرو تور هزینه های سفر در حوزه حمل و نقل کاهش چشمگیری پیدا می کند.
تصویر با این روش ها تور سفر خود را رزرو کنید

رزرو تور برای سفر به مقصدهای گوناگون به موجب ارائه خدمات و امکانات ویژه اهمیت دارد. رزرو تور برای تازه کارهایی که خواستار سفر به اقصی نقاط جهان هستند، مفید واقع است. با رزرو تور هزینه های سفر در حوزه حمل و نقل کاهش چشمگیری پیدا می کند. ما در این مقاله قصد داریم راهنمای رزرو تور را به صورت جامع بیان کنیم.

رزرو تور در راستای آغاز سفر و اقامت در مقصد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سفر های تجاری معمولا غیر قابل پیش بینی است و به صورت کوتاه مدت شکل می گیرند.

برای آماده شدن در خصوص سفر تجاری، مدت زمان بسیار محدود است و ما ملزم هستیم برای اقامت یک تور را رزرو نماییم.

تورها تنها به سفرهای تجاری محدود نمی شوند و شامل تورهایی مشخص اعم از تورهای تابستانی، نمایشگاهی، نوروزی و ... هستند که ویژه مسافرت های تفریحی می باشند. رزرو تور برای تازه کار هایی که خواستار سفر به اقصی نقاط جهان هستند، مفید واقع است.

با رزرو تور هزینه های سفر در حوزه حمل و نقل کاهش چشمگیری پیدا می کند.

علاوه بر این، رزرو تور مناسب اشخاصی است که زمان مناسب برای رزرواسیون حمل و نقل، برنامه ریزی برای سفر را ندارد. همچنین با محل قامت و فضای شهری مقصد آشنا نیستند.

راهنمای رزرو تور

رزرو تور اینترنتی

گام اول

در خصوص رزرو تورهای مسافرتی سایت های مختلفی وجود دارد. برای رزرو تور می بایست وارد سایت مورد نظر شوید. ضرورت دارد برای رزرو تور در داخل سایت مربوطه ثبت نام کنید.

در صفحه اصلی سایت یک گزینه با عنوان "ورود- ثبت نام " تعبیه شده است. در بخش ثبت نام وارد شوید.

در طی این روند یک صفحه در خصوص وارد نمودن اطلاعات شخصی نمایش داده می شود. در این بخش باید به صورت الزامی، نام کاربری و تلفن همراه را وارد نمایید.

پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه یک کد در خصوص ثبت نام در سایت به شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد.

شما ملزم هستید کد ارسالی پنج رقمی را در داخل باکس واد کنید. با این فرایند عمل ثبت نام در سایت انجام می شود.

رزرو تور ارزان, رزرو تور آنلاین, رزرو تور و هتل

یک تور را براساس ویژگی های مد نظر انتخاب کنید.

گام دوم

گام دوم راهنمای رزرو تور به انتخاب نوع تور اختصاص دارد. در این مرحله می بایست عنوان شهر مبدأ، شهر مقصد و مدت زمان اقامت با تاریخ دقیق را وارد کنید. پس از تکمیل درج اطلاعات یک فهرست از تور اینترنتی در شهر مقصد نمایش داده می شود.

در صورتی که قصد دارید عمل رزرو تور را سریع تر تکمیل کنید، فیلتر تور های اینترنتی را به صورت تور های ویژه، رنج قیمت تور، مدت زمان سفر، کلاس هتل و وسیله حمل و نقل تغییر دهید.

کلاس هتل حاکی از ستاره هایی دارد که از نظر ارائه خدمات و امکانات به هتل نسبت داده شده است. وسیله های حمل و نقل نیز شامل هواپیما، اتوبوس و قطار می شود.

در طی این روند، گزینه های نمایشی از کمترین قیمت به بیشترین قیمت ترتیب بندی می شوند.

در مقابل تور های اینترنتی یگ گزینه با عنوان "مشاهده تاریخ سفر" درج شده است که دربردارنده ی جزئیات تور و سفر است.

راهنمای رزرو تور, رزرو تور, رزرو تور استانبول

گام دوم راهنمای رزرو تور به انتخاب نوع تور اختصاص دارد.

گام سوم

یک تور را بر اساس ویژگی های مد نظر انتخاب کنید و بر روی گزینه "مشاهده تاریخ سفر" کلیک کنید. یک صفحه نمایشی جدید باز می شود که مشمول تاریخ های مختلف با امکانات متفاوت برای سفر است. در این صفحه نام و شماره سفریار نیز قید شده است.

در صورتی که با مشکلی رو به رو شدید می توانید به شماره ی سفر یار تماس حاصل فرمایید.

نخستین جزئیات نمایشی تور شامل موارد ذیل می شود:

• تصاویر هتل

• شرکت هواپیمایی تور اینترنتی برای رفت و برگشت

• شهر مبدأ و مقصد

• ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

• گشت شهری

• بیمه حوادث مسافرتی

• راهنمای فارسی زبان

• زمان و تاریخ رفت و برگشت

• ساعت مناسب حضور در فرودگاه

• قیمت پرداختی برای رزرو تور

در یکی از بخش های صفحه جزئیات تور نکات ضروری قید شده اند. یکی از نکات موجود در جزئیات تور، عدم قابلیت کنسلی و استرداد قرار داد است. در این بخش به مدارک مورد نیاز سفر نیز اشاره شده است.

در صورتی که تور انتخابی برای سفر به خارج از کشور باشد، می بایست پاسپورت مسافر حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

زین پس در بخش نهایی صفحه، یک بخش پیشنهادات قرار دارد. در بخش پیشنهادات تور هایی به مثابه ی تور انتخابی نمایش داده می شوند. این تور ها از امکانات و خدمات مناسب برخوردار هستند.

مزیت های رزرو تور, هزینه ها در تور مسافرتی, راهنمای رزرو تور

یکی از راه های رزرو تور آژانس های مسافرتی است.

گام چهارم

پس از انتخاب یک تور مناسب، گزینه "رزرو و خرید آنلاین تور" را انتخاب کنید. چند ثانیه مکث کنید تا از جانب سفریار تور اینترنتی مورد تایید قرار بگیرید.

زمانی که در خواست رزرو و خرید انلاین تور تأیید می شود، گزینه "ثبت مسافران و پرداخت" فعال می گردد. وارد بخش ثبت شوید و عنوان تمام مسافران تور را به همراه مشخصات کامل وارد نمایید.

در طول درج اطلاعات از صحت مشخصات اطمینان حاصل فرمایید. زیرا پس از تایید نهایی، تغییر اطلاعات از دسترس کاربر خارج می گردد.

پس از کسب اطمینان از صحت اطلاعات بر روی ادامه فرایند خرید کلیک کنید و با پرداخت هزینه روند رزرو تور را تکمیل سازید.

 مزیت های رزرو تور, هزینه ها در تور مسافرتی, راهنمای رزرو تور

بهترین ویژگی یک تور برای رزرو بیمه مسافرتی است.

رزرو تور از طریق آژانس مسافرتی

یکی از راه های رزرو تور در خصوص سفر و اقامت در مقصد از طریق آژانس مسافرتی امکان پذیر است. آژانس های مسافرتی کلیه مراحل سفر را در قابل یک مجموعه تشکیل می دهند. پس از ثبت نام مسافر آژانس مسافرتی اقدام به رزرو هتل می کند. ثبت نام در آژانس مسافرت به صورت تماس تلفنی و مراجعه حضوری میسر است.

انتخاب آژانس مسافرتی مطمئن

مناسب ترین مؤلفه برای انتخاب یک آژانس مسافرتی، انتخاب یک آژانس مطمئن است.

یک آژانس مسافرتی مطمئن در راستای برگزاری تور های مسافرتی مجوز خدمات مسافرتی و جهانگردی را از جانب صنایع دستی، گردشگری و سازمان میراث فرهنگی دریافت کرده است.

احتمال دارد یک آژانس بدون مجوز تعداد ستاره هتل مقصد را نادرست درج نماید و به مسافر خسارت های مادی و معنوی وارد شود. این خسارت وارده از بی توجهی به مجوز تور نشأت می گیرد و هیچ شخصی پاسخگو نخواهد بود.

یکی از نکات حائز اهمیت برای انتخاب آژانس مسافرتی، آگاهی از سابقه و اعتبار آژانس است. گران قیمت بودن هزینه تور نماد ارزش بالا نیست. در مواردی شرکت های کوچک از نظر ارائه خدمات بهتر از شرکت های بزرگ هستند. لذا معیار انتخاب آژانس را به موقعیت مکانی محدود نکنید.

در ادامه مؤله های حاتز اهمیت برای انتخاب آژانس مسافرتی را عنوان می کنیم:

• امنیت

• برنامه ریزی

• راهنمای تور

• تعداد شرکت کنندگان

• امکانات و خدمات تور

• سازگاری هزینه رزرو بلیط و خدماتی که از جانب شرکت ارائه می گردد.

یکی از نکات حائز اهمیت برای انتخاب آژانس مسافرتی سابقه و اعتبار آژانس است.

انتخاب تور و عقد قرارداد

از آنجایی که آژانس های مسافرتی پیشنهاد های گسترده ای برای سفر دارند، بهتر است قبل از تماس به آژانس مسافرتی یک محدوده برای رزرو تور انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید با صبر و حوصله از مشاوره ی آژانس مسافرتی در حوزه سفر استفاده نمایید.

ضرورت دارد در راستا خرید و رزرو تور میان مسافر و آژانس برگزار کننده تور یک قرارداد کتبی انعقاد گردد.

در قرداد تمام جزئیات سفر اعم از هتل محل اقامت، راهنمای تور، ترانسفر فرودگاهی، نوع حمل و نقل، تاریخ رفت و برگشت، خدمات و بیماه مسافران قید می گردد.

در حالت معمول، قرار داد رزرو تور در دو نسخه تنظیم می گردد. نسخه اول به مسافر تعلق دارد و نسخه دوم، متعلق به آژانس است.

انواع آژانس مسافرتی

در صنف آژانس های مسافرتی یک تقسیم بندی وجود دارد که ارائه خحدمات آزانس را محدود می سازد. به طور کلی آژانس های مسافرتی شامل آژانس فروشنده بلیط و ارائه دهنده خدمات تور می شوند.

بدین ترتیب برای رزرو تور ضرورت دارد آژانسی را انتخاب نمایید که خدمات تور را ارائه دهد. آژانس های ارائه دهنده خدمات در دو دسته متمایز تقسیم بندی می شوند.

دسته اول شامل آژانس هایی می شود که به صورت مستقیم تور برگزار می کنند و دسته دوم به عنوان یک نماینده آژانس داخلی به فروش تور می پردازند.

آژانس مادر

آژانس مادر، شرکتی است که به صورت مستقیم به رزرو بخش های مختلف خدمات می پردازد.

آژانس شناور

آژانس شناور، شرکتی است که در زیر مجموعه آژانس مادر قرار دارد و بسته های آماده این آژانس را به فروش می رساند.

مزیت های رزرو تور

عده ای از مسافران تصور غلطی از رزرو تور دارند. آن ها بر این باور هستند که رزرو تور حاکی از همسفری در تمام مراحل سفر با بقیه مسافران دارد. برخی تور های مسافرتی ویژه ارائه خدمات و یک محل برای اقامت هستند. در مقابل برخی تور ها به وسیله ی یک راهنما صورت می گیرند.

راهنمای سفر اطلاعاتی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی درباره مقصد را در اختیار شما می گذارد. علاوه بر این، در گشت شهری نیز مسافران را همراهی می کند.

شایان توجه است خدماتی که پس از رزرو تور در اختیار مسافر قرار می گیرد تحت تأثیر نوع آن قرار دارد. انواع تور شامل تور زیارتی، داخلی، خارجی، نمایشگاهی، طبیعت گردی، خانوادگی، آفرود و رفتینگ می شود.

از سر مزیت های رزرو تور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

• رزرو هتل

• راهنمای تور

• بیمه مسافرتی

• ترانسفر فرودگاهی

• کاهش هزینه رفت و آمد

• امنیت بالا

• کاهش اتلاف زمان

• ارائه صبحانه، ناهار و شام

381496