تازه‌ترین عناوین

چهارمین کارگروه مشترک وزارت صمت و بانک مرکزی به منظور هماهنگی سیاست‌های ارزی و تجاری کشور و هدایت ارز حاصل از صادرات به سمت چرخه تجاری و تولیدی کشور تشکیل شد.
فرمانده انتظامی ملایر از قتل پدر توسط پسر در ملایر خبر داد و گفت: روز گذشته گزارشی از ‏وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان، به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ‏اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد برای بررسی موضوع به ‏محل اعزام شدند.
خواص شلغم آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده دارد تمام باغچه های خانه خود را شلغم میکاشتند و هر روزه از آن استفاده می کردند .
تیمی از پژوهشگران با بررسی هشت داروی مختلف مورد استفاده علیه ویروس کرونا و انجام عملیات کشت سلولی در آزمایشگاه به طور دقیق موفق به شناسایی دلیل ابتلای افراد به کرونای خفیف به واسطه سویه اومیکرون شدند.
علی رغم اینکه تا کنون اعلام می شد که از بهمن ماه تنها ۱۵ درصد مشترکان شامل افزایش تعرفه برق می شوند، اما پیامک‌های اخیر به تعداد زیادی از مشترکان تهرانی این موضوع را نقص می کند. در همین رابطه سخنگوی صنعت برق اقدام به شفاف سازی و توضیحات مفصلی ارائه کرد.
سازمان آگهی های پرسون