تازه‌ترین عناوین

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امشب تا جمعه ( ۸ بهمن‌ماه) در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های جنوبی استان بارش پراکنده و در نیمه شمالی استان بارش باران و برف مورد انتظار است.
بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۳ میلیون نفر یارانه­ بگیر سه دهک بالای درآمدی را شناسایی کرده است.
وزارت بهداشت اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۸۵۱ مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۹ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
در دو ساعت اولیه فروش آنلاین بلیت‌های جشنواره فیلم فجر استقبال از فیلم‌ «مرد بازنده» در حدی بود که در همان دقایق اولیه تمام بلیت‌هایش فروخته شد.
تیم ملی ایران قرار است فردا در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف عراق برود. دیداری که از مدت‌ها قبل مشخص شده قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود و قریب به ۲ هزارنفر تماشاگر زن هم به ورزشگاه آزادی راه داده شوند.
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، امام جمعه منوجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، با جلب رضایت ۲۰ نفر از اولیای دم یک پرونده، یک متهم به قصاص نفس پس از ۱۳ سال از زندان رهایی یافت.
فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری فرد قاتل با هوشمندی و تلاش مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون