وضعیت بحرانی ستاره پرسپولیسی

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: واقعا شرایط سختی را تجربه می‌کنیم که شاید در تیم ملی بی سابقه باشد.
تصویر وضعیت بحرانی ستاره پرسپولیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی خورشیدی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال گفت: ما واقعا شرایط سختی را تجربه می‌کنیم که شاید در تیم ملی بی سابقه باشد. ما تلاش می‌کنیم که پروتکل‌ها را رعایت کنیم و به دنبال این هستیم بازیکنانی که با تاخیر وارد اردوی تیم ملی شدند وضعیت مناسبی داشته باشند.

وی در خصوص اینکه عابدزاده کجاست و او چه زمانی به تیم ملی اضافه می‌شود گفت: عابدزاده و نیازمند باید ابتدا به پاریس و سپس از دبی به ایران می‌آمدند. انصاری فر هم باید از آتن وارد دبی می‌شد و سپس به تهران می‌آمد. من فکر می‌کنم این 3 نفر تا یکی دو ساعت دیگر به ما اضافه شوند.

سرپرست تیم ملی گفت: این بازیکنان باید تست بدهند و مستقیم وارد اتاق‌هایشان شوند و در قرنطینه بمانند. مهدی طارمی هم شرایط بغرنجی دارد. دالامان فاصله زیادی با استانبول دارد و او در این شهر حضور دارد. زمانی که وی به این شهر رسید 7 ساعت در فرودگاه منتظر ماند. او وقتی به استانبول رسید به دلیل شرایط جوی پروازش راهی دالامان شد و شرایط سختی را تجربه کرد. در کل اگر او به اردو برسد بدون تمرین باید مقابل عراق بازی کند.

خورشیدی در خصوص اینکه آیا این سویه که در تیم ملی گریبان بازیکنان را گرفته امیکرون است یا خیر گفت: فعلا به ما چیزی نگفتند اما بیشتر بیماری‌هایی که در این شرایط وارد بدن می‌شود امیکرون است.ما امیدوار هستیم بقیه بچه ها در سلامتی کامل برای مسابقه آماده شوند.

381789