تازه‌ترین عناوین

سرهنگ نصیر ابدالی فرد به وقوع سرقت مسلحانه از یکی از طلافروشی‌های گتوند در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: این سرقت منجر به قتل شخص طلا فروش شد و بررسی موضوع و بازداشت قاتل پس از حادثه در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ١٨ بهمن ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ۶٠٢ هزار و ١٩٧ تومان رسید.
در یکم آذر ماه سال جاری اعترضات اعضای تعاونی مسکن فرهیختگان دانشگاهی در اراک رخ داد و به گفته این افراد چند سالی است بیش از ۷۰ خانواده درگیر هستند و پیگیری های متعدد آنها به مراجع ذیربط هم به نتیجه ای نرسیده است!
مشاور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی اعلام کرد: از روز گذشته عرضه برنج ایرانی شیرودی با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز شده است و تا رسیدن به ثبات قیمت مناسب این شیوه فروش ادامه خواهد داشت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۳ واحد پولی افزایش و قیمت ۹ ارز کاهش یافت، نرخ ۲۴ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه ظرفیت گوشت قرمز کشور کافی است، گفت: اکنون عده ای دنبال افزایش قیمت گوشت قرمز به ۳۰۰ هزار تومان هستند.
سازمان آگهی های پرسون