تازه‌ترین عناوین

بعیدی امسال دو پیش‌بینی جدی دارد؛ در یکی مورد مبلغ عیدی را نسبت یک میلیون و ۵۲۴ هزار تومان، تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده و دیگری دو میلیون تومان به طور یکسان به تمامی کارکنان پرداخت شود.
مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کردند که در هزار و یکصد و پنجاهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی در این دانشگاه، اعضای یک بیمار مرگ مغزی به 4 نیازمند عضو پیوند زده شد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵هزار و ۸۱۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۴۸ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
فرد جوانی که با ترفند اجاره کردن دربستی خودرو‌ها در جاسک، رانندگان را به مکان خلوت می کشاند در حالی پرده از دو فقره قتل راننده با کلت کمری برداشت که به قاچاق سوخت و فروش خودروی سمند تاکسی سرقتی در پاکستان نیز اعتراف کرد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨٧١ هزار و ۶۶۶ تومان رسید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح برخی از مصادیق برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: با توجه به اینکه گواهی نامه موتورسیکلت به زنان داده نمی شود رانندگی این افراد با موتورسیکلت ممنوع بوده و با آن برخورد می شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف در بزرگراه شهید آوینی خبر داد و افزود: در این تصادف 6نفر مصدوم شدند.
این فروشنده سنگ قبر که در حوالی بهشت زهرا تهران، در جاده باقر شهر به کهریزک مغازه دارد، موضوع فروش سنگ قبر‌های دست دوم را تایید می‌کند و می‌گوید که سنگ قبر دست دوم وجود دارد، اما کیفیت دلخواه شما را ندارد. چرا که از عمرشان گذشته و خیلی دوام نمی‌آورد.
تحقیقات پزشکی و تحقیقات مستند از بیمارانی که تجربه کرونا را داشته اند، بر این نکته تاکید دارد که امیکرون می تواند اثرات طولانی مدت تری بر بدن بیمار به جای بگذارد که حتی پس از بهبودی کامل و خروج از مرحله ناقل بودن نیز ادامه دارند.
همزمان با آغاز پخش موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «خودخواسته» به آهنگسازی بابک شهرکی و خوانندگی حمید خزاعی در قالب قطعه‌ای با عنوان «کوک و ناکوک» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور از ابتدای مهرماه امسال همزمان آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تعمیرات این واحدها خرداد ماه به پایان خواهد رسید.
​در این روزها بازار رمز ارزها افت ارزش را تجربه کرده است ولی پیش بینی ها نشان می دهد باید منتظر سقوطی بزرگتر در این بازار باشیم.

خانم‌های عینکی هنگام آرایش چشم کافی است نکات آرایشی و میزان آرایشی که باید داشته باشند را بدانند تا چشم‌های زیبایی از پشت عینک داشته باشند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حوزه درمان و در مراکز ملکی ما تست PCR برای آنها که تحت پوشش بیمه‌ای هستند، مطابق با پروتکل‌های تعریف شده، به صورت رایگان انجام می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون