تازه‌ترین عناوین

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اغلب بستری‌ها و مرگ و میرها مربوط به کسانی است که یا واکسن نزده‌اند یا بیماری‌های خاص و زمینه‌ای مانند فشار خون، دیابت و نقص ایمنی دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: یکی از بهترین نقاطی که می‌شود اقلام اساسی و محصولات تنظیم بازار را برای کنترل و تعدیل قیمت‌ها در ایام پایانی سال بدون واسطه به دست مردم برسانیم، ایستگاه‌های مترو است که این کار را با همکاری و تعامل بسیار خوب شرکت بهره‌برداری مترو انجام دادیم.
سید محمد موسوی میرزائی، امروز یکشنبه 24 بهمن در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: اگر در برخی از شهرستان‌ها وضعیت کرونا زرد است به این دلیل است که بیمارستان و یا مرکز درمانی در این شهرستان‌ها نداریم و مردم این مناطق به سمت مرکز استان سرازیر می‌شوند و همین امر باعث قرمز شدن شهرستان بیرجند می‌شود.
سعید معین مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات، گفت: تاریخ احتمالی حمله ملخ‌ها در نیمه دوم ماه مارس، یعنی اوایل فروردین سال آینده است. از کشورهای شرق شبه جزیره عربستان این ملخ‌ها به کشور ما حمله خواهند کرد.
نتایج تحقیقات نشان دادند که تمرکز بیشتر می‌تواند رژیم غذایی را بهبود بخشد و در غلبه بر میل به خوردن کمک کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط کریم و شرکت عمران شهر جدید پرند وبینار ملی« پرند، شهر هوشمند» با محوریت «پرند، شهر هوشمند؛ به سوی شهرهای جدید نسل نو» به اجرا در آورد و فردا اختتامیه این وبینار برگزار خواهد شد.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۴۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، با قیمت ۲۵ هزار و ۲۷۴ تومان معامله شد.
حکایت تعویض سنگ‌قبر نیما، شاعر بلندآوازه معاصر، حالا دیگر نقل هر مجلسی است از میزان کم‌دقتی، نبود دانش ابتدایی لازم در نثر نگارش چند خط ساده و نشناختن جایگاه نیما در شعر معاصر فارسی و توصیف غلط و به‌کار بردن صفت نابجا در مدح او، همچنین دستاویز شدن سنگ‌قبر یادبود شاعر برای ابراز جان‌نثاری و خاکساری عده‌ای برای اهالی قدرت.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: در طرح جامع ساماندهی دستفروشان پایتخت، شهرداری هیچ هزینه‌ای را از دستفروشان دریافت نمی‌کند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با ۸ هزار و ۳۸ واحد افت بر روی عدد یک میلیون و ۲۷۶ هزار واحد قرار گرفت.
سازمان آگهی های پرسون