تازه‌ترین عناوین

شاخص کل بازار بورس تهران امروز با هفت‌هزار و ۳۴۹ واحد افزایش، درکانال یک ‌میلیون و ۲۸۳ هزار واحدی قرار گرفت.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

همه ما شنیده‌ایم و می‌دانیم که خواب برای بدن لازم است؛ اما ممکن است با عوارض بی‌خوابی و مضرات کم‌خوابی کمتر آشنا باشیم و ندانیم که آثار خطرناک کمبود خواب می‌تواند همه‌ جنبه‌های زندگی ما را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص ترفند مورد استفاده کلاهبرداران فیشینگ که با ارسال پیامک حاوی لینک آلوده تحت عنوان سامانه سهام عدالت، اقدام به خالی کردن حساب شهروندان می‌کنند هشدار داد.

شهردار منطقه 12 تهران از اجرای مسیر ویژه تردد موتورسواران در تونل امیرکبیر واقع در این منطقه خبر داد و گفت: این مسیر از اولین مسیرهای ویژه تردد موتورسیکلت در شهر تهران به شمار می‌رود.

محمدرضا خوشرو سرپرست شبکه «نسیم» گفت: تیم اتاق فکر خندوانه در حال حاضر برای برنامه نوروزی در حال برنامه‌ریزی است.
مهاجم تیم استقلال با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به تیم آلومینیوم اراک پیوست و به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا ممنوعیتی برای تردد بین استانی تصویب نکرده است، فعلا شرایط سفر به همان شکل قبل است.
پس از مشکل مردم برای دریافت پیامک رمز دوم پویا، برخی از کاربران از کلاهبرداری با این رمز می‌گویند؛ اما بانک مرکزی این موضوع را تکذیب کرد و به دارندگان حساب گفت که اطلاعات پیامکی را بررسی کنند.

​منبع داده‌های زنجیره‌ای Ecoinometrics می‌گوید که نهنگ‌ها در حال انباشت هستند زیرا معتقدند قیمت از دیدگاه بلندمدت برای بیت کوین جذاب است.

شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۰۰ واحدی در سطح یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد قرار گرفت.
سازمان آگهی های پرسون