آرایش چشم مخصوص خانم‌های عینکی

خانم‌های عینکی هنگام آرایش چشم کافی است نکات آرایشی و میزان آرایشی که باید داشته باشند را بدانند تا چشم‌های زیبایی از پشت عینک داشته باشند.
تصویر آرایش چشم مخصوص خانم‌های عینکی

برای خانم‌هایی که برای مطالعه و تماشای تلویزیون یا به صورت دائم از عینک طبی استفاده می‌کنند قوانین مختلفی برای آرایش کردن وجود دارد. علاوه بر مدل فریم عینک که بهتر است متناسب با اجزا و ابعاد صورت و از نوع فریم‌های شیک و مد روز باشد، برای آرایش اجزای صورت بهتر است ترفندهای آموزش میکاپ و آرایش صورت در هنگام استفاده از عینک را هم بلد باشید.

نحوه آرایش چشم مخصوص عینکی ها

برخی از خانم‌های عینکی به این دلیل که عینکی هستند بیخیال آرایش چشم می‌شوند اما عینک نباید شما را از آرایش چشم منصرف کند. آرایش چشم باعث می‌شود چشم‌های شما از پشت عینک بسیار زیباتر جلوه کنند.

اطراف چشم

اولین کاری که خانم‌های عینکی برای آرایش چشم‌های خود باید انجام دهند این است که پف و سیاهی زیر چشم‌ها را از بین ببرند. برای این کار باید از کانسیلر استفاده کرد، کانسیلر یکی از لوازم آرایش‌های پرکاربرد بین خانم‌های عینکی است زیرا تیرگی‌های اطراف چشم را مخفی می‌کند.

از روشن‌کننده داخل چشم، زیر خط چشم و زیر استخوان ابرو استفاده کنید. این روشنی در نزدیکی چشم سبب می‌شود که چشم‌ها روشن‌تر و بازتر دیده شود. هنگامی که این روشنی را با تیرگی ترکیب می‌کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد نموده و سبب می‌شود چشمانی شاداب‌تر زیر عینک داشته باشید.

ابرو

خانم‌های عینکی باید به ابروهای خود اهمیت ویژه‌ای بدهند و همیشه آن‌ها را مرتب و خوش‌حالت نگه دارند، ریمل ابرو کمک بسیار زیادی به شما برای داشتن ابروهای زیبا می‌کند.

آرایش چشم عینکی ها

اگر سعی کنید همیشه خط چشم نازک و ساده‌ای داشته باشید خیلی خوب است، خط چشم بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم‌ها دارد مخصوصا برای خانم‌های عینکی داشتن خط چشم ضروری است.

سایه چشم‌های ملایم برای شما مناسب‌تر از سایه چشم‌های تیره و پررنگ هستند، سایه چشم‌هایی به رنگ‌های روشن صورتی، کرمی، نقره‌ای و غیره برای خانم‌های عینکی بسیار مناسب هستند.

با ریمل‌های حجم‌دهنده و ضدآب به مژه‌های خود حجم دهید و جذابیت چشم‌های خود را دو برابر کنید، حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید ریمل به تنهایی می‌تواند چشم‌های جذابی به شما ببخشد.

384182