تازه‌ترین عناوین

شهردار تبریز که هشتم شهریور ماه امسال توسط اعضای شورای اسلامی شهر به این سمت انتخاب شده بود، امروز توسط آنان از کار برکنار شد.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع اومیکرون در کشور دوره آموزش رزم مقدماتی برای مشمولان پایه خدمتی اسفند از ۴۵ روز به یک ماه کاهش یافت.

از زمان لازم الاجرا شدن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مدت مرخصی زایمان مادران دارای فرزند دو قلو شاغل در بخش‌های دولتی و غیردولتی از ۹ ماه به یک سال افزایش یافت.

اغلب افراد با خستگی و کسالت مداوم مواجه هستند و نمی دانند برای درمان آن باید چه کنند، یکی از بهترین روش ها برای رفع کسالت و خستگی مصرف مواد غذایی و تغذیه سالم است.
دستگاه‌های اجرایی باید مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۰ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت نمایند.

دبیر انجمن سیمان گفت: جا به جایی خریداران از سمت دلالی به سمت مصرف کننده واقعی و از بین رفتن تقاضای کاذب، یکی از مزایای اصلی ورود سیمان به بورس کالاست.
جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی که در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کرده بود، پس از ترک ایران برای مخاطبان و هنردوستان ایرانی پیام تشکر منتشر کرد.

فصل تازه مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی از ۲۷ اسفند روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد محدوده قیمتی در بازار رمز ارزها بین ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار دلار باشد. قیمتی که در سه ماه آینده در بازار رمز ارزها مشاهده خواهد شد.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۴ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۴ ارز کاهش یافت، نرخ هشت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
پاتریک هایبرت، فعال حوزه رمزارز و متاورس معتقد است با متاورس یکپارچگی بیشتر بین ارزهای دیجیتال به وجود می آید و قوی‌ترین آنها باقی خواهند ماند و این ارزها جایگزین فیات می شوند.
سازمان آگهی های پرسون