تازه‌ترین عناوین

این روزها در شرایطی بار دیگر صدای معلمان و اقشار فرهنگی کشور بلند شد که بدون تردید شکل‌گیری سازمان نظام معلمی در کشور به انسجام و اتحاد گروهی فرهنگیان و معلمان در جامعه منجر خواهد شد و او را به انجام کار و مسئولیت خطیرش، دلگرم‌تر خواهد نمود، چون هر یک از معلمان با دریافت پروانه فعالیت از این سازمان، زیر یک چتر گرد هم می‌آیند و این امر باعث اتحاد و مشارکت همه‌جانبه آنان خواهد شد.
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تب‌های شدید و بالا رونده و مقاوم به درمان، تنگی نفس، افزایش ضربان قلب، کاهش تحمل مواد غذایی، اسهال و کاهش میزان اشباع اکسیژن خون از نشانه‌هایی است که بیمار مبتلا به کرونا به سمت شرایط وخیم می‌رود و بیمار نیاز به بررسی و مراقبت دارد.
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، ۴۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق معلمان بازنشسته در نظر گرفته شده است.
پیشنهاد نرخ بلیط مترو در سال ۱۴۰۱ برای تک سفره ۲۵۰۰ تومان، بلیط‌های شهری حومه ۲۸۵۰ تومان، نرخ بلیط هشتگرد ۷۵۰۰ تومان و بلیط فرودگاه امام خمینی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد شد

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های فضای ارز دیجیتال، گفته است تغییر جهت اخیر بازار و نزولی‌شدن روند قیمت‌ها می‌تواند برای رشد این حوزه مفید باشد.

پدیده قتل‌های ناموسی پدیده‌ای مشمئزکننده است که شوربختانه سوابق زیادی از چنین قتل‌هایی در بسیاری از کشورها و از جمله ایران ثبت و ضبط شده است. وقوع این دست از قتل‌ها در سال‌های گذشته در برخی از شهرستان‌ها و استان‌های کشور از جمله اهواز، فارس، آذربایجان شرقی، مریوان، گیلان، کرمان، زاهدان، تهران و آبادان گزارش و ثبت شده است.
شاید همین یک جمله که گفتند« تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های سیاسی به سمت موسسات خیریه سرازیر شوند و حالا می‌بینیم صد‌ها نهاد خیریه در کشور مشغول به فعالیت هستند که شناسنامه آن‌ها به نام برخی مقامات مزین شده است! این در حالی است که حالا اسنادی از بروز فسادهای مالی در برخی خیریه‌ها منتشر شده اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست!

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر نیشابور با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان وبا اشراف اطلاعاتی، خودرو کامیون حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف  کردند.
پرتو برهانپور وکیل اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی - خبرنگاران فوت شده در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در صفحه شخصی خود در توییتر درباره دادگاه تجدیدنظر این پرونده نوشت.
«عزل موقت» شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال همچنان داغ‌ترین موضوعی است که این‌روزها ورزش ایران را درگیر کرده است.
هرچند تحول دیجیتال موضوعات مختلفی را دنبال کند اما این روزها بحث رمزارزها و هر آنچه که بر کسب و کارها و گردشگری تاثیرگذار است مطرح شده. حتا متاورس و نسل جدیدی که از اینترنت سراغ داریم مطرح شده.
وزیر نفت برای شرکت در ششمین نشست مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) شامگاه شنبه (۳۰ بهمن‌ماه) عازم دوحه شد.
تخریب باغات بر خلاف وعده های چندین ساله مدیران شهری تمام نشده و مناطق جنوبی در معرض خطر جدی هستند. گرچه اعضای شورای شهر بیان می کنند که به توسعه فضای سبز مناطق جنوبی علاقمندند اما نبود نظارت درختان منطقه 18 را تا پای مرگ کشانده است.
در جریان انتخابات ۱۴۰۰ نامزدهای انتخاباتی به‌طور معمول قول‌ها و وعده‌هایی می‌دادند. قابل انتظار است که برخی وعده‌ها مبهم یا حتی فراتر از ظرفیت وعده‌دهنده یا واقعیات باشد، ولی اگر وعده‌های روشن و قابل اجرایی دادند که در عمل نه تنها به سوی تحقق آن حرکت نشد که خلاف آن وعده رخ دهد، در این صورت آنها را چگونه باید تحلیل کرد؟ برای نمونه وعده‌هایی درباره بورس و رونق آن داده شد که اکنون خلاف آن در جریان است. این وعده‌ها را چگونه می‌توان تحلیل کرد؟ آیا دروغ بود یا صادقانه و ناشی از بی‌اطلاعی نسبت به بورس؟ یا نمونه دیگر و مهم‌تر اینترنت بود.
سازمان آگهی های پرسون