تازه‌ترین عناوین

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی مشکلات موفق به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نشدند، در اسفند امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.
تالاب چووک، که قبلاً آتول تروک نام داشته، قسمتی از جزیره مرجانی است.شهر Weno در جزیره Moen به عنوان پایتخت جزیره مرجانی و همچنین به عنوان مرکز ا لت عمل می کند و با 13700 نفر بزرگترین شهر در FSM است.
«فکر کردن» به اینکه می‌توانید در مسابقه از دیگران پیشی بگیرید یا «فکر کردن» به اینکه اضطراب از سخنرانی در جمع به شما کمک می‌کند تا اجرای بهتری داشته باشید، در بسیاری از موارد درست از آب درمی‌آید. تغییر مسیرِ انتظارات به سمتی که به نفع شما عمل کنند نیازمند خودآگاهی، خوددلسوزی و تاب‌آوری است.
معاون دفتر خدمات مشترکان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: تعرفه برق ۷۵ درصدِ مشترکان بدون تغییر ماند.
برنامه "دستخط" جمعه 29 بهمن ماه ساعت 16:15 میزبان دکتر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در شبکه پنج سیما است.
در حال حاضر آمار مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان تاکنون به ۴۲۰ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۸۸ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۸۸۱ هزار و ۶۵۶ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و ۳۴۴ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۹۷۴ نفر از مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.
کوه صفه از جمله کوه های رشته کوه زاگرس است که در شهر اصفهان قرار دارد و با بیشتر کوه ها تفاوت دارد. ارتفاع کوه صفه از سطح دریا 2257 متر است. این کوه در جنوب شهر اصفهان در جنوب تقاطع بزرگراه شهید اقارب پرست و شهدا صفه واقع شده است. تپه های کوه صفه دارای خاک قرمز رنگی هستند که زیبایی خاصی را به آن داده است.
سریال‌های مختلفی طی این سال‌ها با فضای داستانی مرتبط با دهه ۶۰ ساخته و روانه آنتن شده است و نوستالژی‌هایی که هنوز مخاطب دارد.
موارد ذکرشده، روش‌های طبیعی جهت کمک به افزایش قدرت باروری زنان می‌باشد؛ اما در صورتی که با رعایت این نکات زوجین همچنان با مشکل ناباروری مواجه باشند، می‌بایست با صلاحدید پزشک متخصص از راه‌های کمک‌باروری استفاده نمایند.
کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مقطع دکتری (Ph.D) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز سه‌شنبه سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش پراکنده برف دربرخی استان‌ها و افزایش شدت بارش‌ها از یکشنبه (اول اسفندماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد خبر داد.
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد103 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
در پی بارش باران‌های شدید و جاری شدن سیل طی روزهای اخیر، تاکنون دست‌کم ۱۰۵ نفر در ایالت ریودوژانیروی برزیل جان خود را از دست داده‌اند.
در میان گروه‌های سنی جوان تر، اضطراب و افسردگی در افرادی که آزمایش کووید-۱۹ مثبت داشتند در مقایسه با افرادی که نتیجه آزمایش‌شان منفی بود بدون توجه به وضعیت بستری‌شان در بیمارستان شایع‌تر بوده است.
سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو بازیکن استقلالی هستند که به دلیل نرفتن به سربازی، اخیرا باشگاه را با مشگل مواجه کرده بود. استقلال با پیگیری سربازی این دو بازیکن توانسته است که آن را به تعویق بیاندازد. این عملکرد، برخی را به واکنش نشان دادن وادار کرده است. در ادامه بخوانید.
مدیر موزه عروسک‌های ملل گفت: در توافقی با مدیران شهرداری تهران قرار شد "فعلا" حکم تخلیه ملک موزه متوقف شود و موزه تا "اطلاع ثانوی" در مکان کنونی به فعالیت خود ادامه دهد تا حمایت‌ها و اقدامات قانونی لازم تعیین و تصویب شود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز نسبت به ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده و بارش شدید برف ، باران و تگرگ و وزش باد در این استان هشدار داد.
کنسرت امیرتتلو که قرار بود اول فروردین در استامبول برگزار شود به دلیل فروش محدود از ۳هزار نفر ظرفیت موجود به درخواست تتلو لغو شد.
سازمان آگهی های پرسون