تازه‌ترین عناوین

طی حکمی از سوی معاون اجرایی سازمان بورس، "علی ایلخانی" به عنوان سرپرست مدیریت فن‌آوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
مدیرعامل بیمه دانا:

از تشریفات تبریک خودداری کنید

توجه به اصل صرفه‌جویی و نصب نکردن پارچه و بنرهای تبریک توسط ادارات، نهادها و شهروندان نخستین درخواست مدیرعامل بیمه دانا است.
افشار مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که از همسرش یاسین رامین جدا شده است، اما او در پست جدید خود با انتشار عکسی با رامین از او تجلیل کرد.
به صراحت و با صدای بلند باید گفت گذشت روزگاری که برخی کشورهای غربی برای حضور در کشورهای جهان سوم، حق توحش می گرفتند و امروز نیز چینی ها که تازه به دوران رسیده اند، چنین حقی ندارند. اگر بنا به همکاری است، صرفا باید بر اساس احترام و منافع متقابل باشد و لاغیر.
مدیرعامل سایپا گفت: این گروه خودروسازی با هدف ارتقاء کیفیت خودرو و پاسخ به انتظارات به حق مردم، از سال آینده تولید اقتصادی دو محصول کوییک و شاهین را دنبال خواهد کرد و در این راستا از همکاری مشترک با گروه صنعتی ایران خودرو در تولید قطعات خودرو استقبال می کنیم.
متوسط قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در ادامه روند افزایشی خود به ۱۶۲ هزار و ۹۲۵ تومان رسید که بدین ترتیب زوجین تهرانی برای دریافت امتیاز وام ۴۸۰ میلیون تومانی باید ۷۸ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان هزینه کنند و در واقع یک ششم از مبلغ وام را برای خرید اوراق اختصاص دهند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز، ۸۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مردم پرداخت شده و ۱۳۰۰ میلیارد تومان هم در دست اقدام برای پرداخت است.
قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۱ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۳۱ هزار تومان کاهش یافت.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از آغاز بارش برف و باران در کشور از روز شنبه خبر و برای استان‌های جنوبی هشدار داد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز، ۸۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مردم پرداخت شده است و ۱۳۰۰ میلیارد تومان هم در دست اقدام برای پرداخت است.
کنسرت بین دو نیمه مسابقه پربیننده «سوپر بول» پنجاه و ششم (Super Bowl LVI ۲۰۲۲) امینم، رپر و بازیگر فیلم «۸ مایل» (۸ Mile) در اقدامی مشابه با «کالین کپرنیک»، کوارتربک مسابقات ان‌اف‌ال زانو زد.

دزدان نقابداری که با تهدید قمه از شهروندان زورگیری می‌کردند در حالی با تلاش نیرو‌های کلانتری احمدآباد مشهد دستگیر شدند که پلیس برای به دام انداختن آن‌ها در یکی از پارک‌ها شلیک کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر خلوت باعث افزایش سرعت‌ می‌شود،گفت: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خودرا بالا ببرند و باعث حادثه شوند.
مراسم اعطای جوایز هفتاد و دومین جشنواره فیلم برلین با اعطای جوایز بخش‌های مختلف برگزار شد و سینماگران ایرانی سه جایزه دریافت کردند.
سازمان آگهی های پرسون