تازه‌ترین عناوین

شوهر زن اعتراف کرد و گفت: روز حادثه پس از جرو بحث زیاد، شال همسرم را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم، چون خودم بنایی بلد بودم جسدش را لای دیوار خانه گذاشتم و با سیمان و گچ رویش را پوشاندم و درز دیوار را به طور کامل بستم تا اثری از او باقی نماند.
در صرافی بانک ها؛

دلار اندکی پایین آمد

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۳۸ تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ هزار و ۴۳۴ تومان معامله شد.
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات جمشید شارمهد، سرگرده گروهک تروریستی تندر به قرائت کیفرخواست در خصوص بمب‌گذاری‌ در نقاط مختلف کشور به دستور شارمهد اختصاص داشت.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 7232 واحد همراه شد.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرایندهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوان تعیین تکلیف نشده هم مشمول مالیات سنوات گذشته می‌شوند و هم تراکنش آنها قطع و غیرفعال خواهد شد، گفت: مطابق با مقررات، بانک مرکزی مکلف به قطع و غیرفعال کردن تمام دستگاه‌های کارتخوانی است که متصل به پرونده مالیاتی نیستند.
ارز دیجیتال گالا برای نخستین مرتبه در سال ۲۰۱۹ به بازار ارزهای دیجیتال معرفی و عرضه شد. این پروتکل پیشرفته بازی‌های آنلاین توسط یکی از بنیان‌گذاران Zynga یعنی Eric Schiermeyer طراحی شده است.

روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: مشتری گرامی؛ افراد سودجو با ارسال پیامک های جعلی تلاش در سوء استفاده از حساب های مشتریان نظام بانکی دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران _ دورود در کیلومتر ۴۴ محور ازنا به اراک و مصدوم شدن ١٧ نفر در این حادثه خبر داد.
معلمان براساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای و تجربه خود در رتبه‌های پنجگانه به ترتیب: آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم قرار می‌گیرند.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۲ واحد پولی افزایش و قیمت ۹ ارز کاهش یافت، نرخ ۲۵ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
سازمان آگهی های پرسون