تازه‌ترین عناوین

متهم: تصمیم اشتباه گرفتم و سناریو آدم‌ربایی خودم را طراحی کردم

جزییات دادگاه کلاهبرداری از طریق فروش خودرو

جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو (کلاهبرداری شبکه‌ای) با حدود ۲ هزار شاکی، به ریاست قاضی حسین سعیدی برگزار شد.
خانواده شهدا، معلولین، جانبازان، دانش‌آموزان و دانشجویان، خبرنگارانی که طرح ترافیک نگیرند، افراد بالای ۶۵ سال دارای کارت منزلت طبق مصوبه چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران از کسانی خواهند بود که از تخفیف کارت بلیط مترو بهره‌مند می‌شوند.
افتادگی پلک به فرو افتادن پلک فوقانی در یک یا هر دو چشم اشاره دارد. ممکن است میزان آن کوچک بوده و ممکن است به وضوح، قابل مشاهده باشد. افتادگی پلک می تواند در چشم کودکان و بزرگسالان وجود داشته باشد و معمولا به دلایل مختلفی مانند بالارفتن سن، رخ می دهد.
درخواست اخیر وزیر خارجه مبنی بر صدور «بیانیه سیاسی» از سوی کنگره آمریکا مبنی بر تضمین عدم خروج مجدد از برجام و اجرای تعهدات‌شان؛ این موضوع را از این جهت مطرح شد تا نشان دهد دولت ایالات متحده آمریکا تا چه حد دچار تشتت داخلی هستند. بعضی‌ها معتقدند آمریکایی‌ها با نمایش اختلافات داخلی از زیر تعهدات فرار می‌کنند ولی معتقدیم که اختلاف بین کنگره آمریکا و جو بایدن در موضوع برجام، یک اختلاف واقعی است.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت و با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
سازمان آگهی های پرسون