تازه‌ترین عناوین

شنیدن این میزان خبر جنایت‌های هولناک به هیچ وجه عادی نیست و نشان از وضعیتی خطرناک در جامعه دارد. به برخی اخبار هــولناک چند وقت اخیر که هر کدام موی بر تن آدمی سیخ می‌کند، بنگریم: یکی با داس و دیگری با تبر به جان دخترش می‌افتد، آن یکی سر دختر عمویش را از تن جدا می‌کند، دیگری فرزندانش را سلاخی می‌کند و جسد تکه تکه شده او را در سطلل زباله می‌گذارد، آن یکی به راحتی آب خوردن رگ گردن پلیس را می‌زند و حالا هم در یک خبر هولناک و ویرانگر دیگر یکی پیدا شده که سر از تن دختری نوجوان جدا کرده و آن را در خیابان می‌چرخاند.
گویا قرار است همه امواج کرونا و وجوه مختلف آن در کشور ما ظهور و بروز داشته باشد و با وجود فرصت‌های متعدد همواره از این همه‌گیری عقب باشیم! حدود 2ماه پیش که سویه جدید کرونا در آفریقای‌جنوبی شناسایی شد و پس از آن به ‌سرعت به دیگر کشورها سرایت کرد فرصت مغتنمی بود که تصمیمات لازم برای عدم نفوذ آن به کشورمان اتخاذ شود یا حداقل کنترل دقیق آن در دستور کار قرار گیرد،متاسفانه انفعال در برابر آن تا جایی پیش رفت که گویی هیچ راهی برای مقابله با این موج جدید وجود ندارد و باید از آن استقبال کنیم!
فعال شدن دیپلماسی اقتصادی که موجـــب تامین منافع ملی شود و برای کشور ایجاد ثبات اقتصادی کند مورد تایید هر ایرانی دلسوزی است و بدیهی است بهترین و کم هزینه‌ترین منافع از طریق ارتباط با همسایگان حاصل می‌شود و دولت ایران باید ظرفیت‌های منطقه را شناســایی کند و ضمن تحکیم و توسعه روابط، میزان داد و ستد با همسایگان را افزایش دهد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته در کشور ۲۲۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در همین بازه زمانی ۲۲هزار و ۷۳ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.
همکاری میان تولیدکنندگان نفت و استخراج کنندگان رمزارز در آمریکا به حدی رایج شده که شرکتهای بیت کوین بر سر گاز فلر به جدال می پردازند.

در شرایطی که مجلس با حفظ ارز ۴۲۰۰ تومانی تا سقف ۹ میلیارد دلار موافقت کند، آن زمان بعید به نظر می‌رسد که دولت توان افزایش یارانه نقدی و کارت اعتباری را نخواهد داشت و از طرفی از نظر دولت توجیه ندارد که هم یارانه کالای اساسی پرداخت کند و هم یارانه نقدی را افزایش دهد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش نرخ کرایه ۳۰ درصدی تاکسی ها در ساعت پیک ترافیک به شرط راه اندازی سیستم هوشمند ظرف مدت شش ماه ، رأی مثبت دادند.
در پی ویدیوی جنجالی؛

فرماندار رفسنجان عزل شد

در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی اکبر پورمحمدی را صادر کرد.

بیشتر شب‌زنده‌دارها می‌گویند چون در روز نمی‌توانند تمرکز کنند، شب را برای انجام کارهایشان ترجیح می‌دهند یا استدلال می‌کنند که بعضی‌ها برای شب‌بیداری ساخته‌ شده‌اند.
راه ورود به خرابه متروک معروف به پاساژ دراکولا که تا مدتی قبل محل تجمع معتادان بود مسدود شد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی از اتمام مهلت ثبت نام در سامانه«ثمن» برای مشارکت در طرح نهضتمسکن ملی تا روز ۲۹ اسفند ماه خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون