انفجار باک پژو 206 با دو کشته

انفجار باک پژو پس از برخورد با تیر چراغ برق در بزرگراه امام علی (ع)‌ دو فوتی بر جای گذاشت.
تصویر انفجار باک پژو 206 با دو کشته

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از متلاشی شدن سواری پژو در اثر برخورد با تیر چراغ برق در محدوده بزرگراه امام علی(ع)به جنوب بعد از پل مشیریه و فوت راننده و سرنشین آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

وی گفت: در ساعت 03:15 صبح امروز و در مسیر بزرگراه امام علی(ع)به جنوب بعد از پل مشیریه یکدستگاه سواری پژو206 بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با تیر برق برخورد و دچار حریق شد؛ متاسفانه در این حادثه راننده مرد حدوداً 25ساله و سرنشین جلو مرد حدوداً 23ساله در دم فوت کرده و سرنشین عقب توسط اورژانس انتقال داده شد.

وی گفت: بلافاصله تیم های منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شده و اقدامات خود را جهت روان سازی ترافیک و امداد رسانی به مصدوم و جابجایی خودرو و اطفاء حریق انجام دادند.

سرهنگ همه خانی خاطرنشان کرد: تاکید همیشگی پلیس همواره این است که رانندگان گرامی قبل از رانندگی خوب استراحت کرده و با خواب آلودگی پشت فرمان خودرو ننشینند و اگر از سطح هوشیاری کافی و بالا بدلیل خستگی برخوردار نیستند هیچ گاه اقدام به رانندگی نکنند تا بتوانند در مواقع لزوم عکس العمل مناسب را از خود نشان دهند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

منبع: فارس

385440