تازه‌ترین عناوین

چندی پیش بود که شهردار تهران از ساخت هتل‌های ۵ تا ۷ ستاره در ۸ بوستان تهران با جلب مشارکت بخش خصوصی خبر داد؛ هر چند زاکانی هدف از این اقدام را گره‌گشایی از اقتصاد تهران خوانده اما باید پرسید "مردم" به‌عنوان صاحبان اصلی شهر چه منافعی از تخصیص حوزه‌های عمومی به گروه‌های ثروتمند جامعه می‌برند و فرایند به­زیستی مردم در چنین مکانیسم‌هایی را چگونه می‌توان تبیین کرد؟
ویتامین C موجود در لیمو شیرین با کاهش شدت و میزان علائم سرماخوردگی به بهبود آن و همچنین به تأمین آب بدن بعد از تمرینات و کاهش گرفتگی عضلات در ورزشکاران کمک می‌کند.
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: عوارض بیماری کرونا برای کودکان ناچیز است و احتمال بیماری شدید و مرگشان بسیار کم است، لذا باید واکسنی را انتخاب می‌کردیم که خیلی ایمن و بی‌خطر باشد.
منطقه بیابانی ابو غویر که به کویر ابو غویر شهرت دارد در جنوبی ترین قسمت استان ایلام و در نزدیکی مرز استانی خوزستان و کشور عراق قرار دارد. پوشش جانوری منطقه متشکل از مارهای مناطق بیابانی، انواع عقرب، جکو و آگاما، سارگپه بیابانی، عقاب دشتی، جرد؛ پاکسواکی و… است.
مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرد در سال ۱۴۰۱ دو آزمون وکالت را برگزار خواهد کرد؛ یک آزمون فوق‌العاده در اواخر فروردین و یک آزمون در شهریور‌ ماه بر اساس روال هر ساله.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۳۳۳ تومان رسید.
سوالاتی مانند غذای امروزم تند شده است، حالا چه کار کنم یا اگر زردچوبه غذا زیاد شد چه کنم، سوالاتی هستند که پاسخ آن را در این مطلب کاملا توضیح داده‌ایم.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از فردا تا پنجشنبه (۳ تا ۵ بهمن‌ماه) شاهد روند افزایش تدریجی دما خواهیم بود.
سازمان آگهی های پرسون