تازه‌ترین عناوین

همزمان با شیوع کرونا، برخی از داروهای معمولی به یکباره با افزایش تقاضای خرید مواجه شد. داروهایی مثل قرص استامینوفن و شربت دیفن هیدرامین که پرمصرف شدند.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای پوند و بهای یورو افزایشی بود. ضمن اینکه ۲۷ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۱ ارز کاهش یافت، نرخ ۸ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مسعود عسگری مدیر تولید سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» از مشکلات تصویربرداری این مجموعه در معابر عمومی به خاطر ماسک زدن مردم سخن گفت.
در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که پانزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو است، هشت محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است.
در حالی که قرار است سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان سال جاری به حساب مشمولان واریز شود، توجه به این نکته ضروری است که مبلغ اعلامی ۵۵۰ هزار تومان، به همه مشولان تعلق نمیگیرد.
اپ «تروث سوشال» دونالد ترامپ در اپ استور اپل عرضه شد، برخی کاربران برای ثبت حساب کاربری در این شبکه اجتماعی با چالش روبرو بودند.
قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازاری که به منظور کنترل بازار در ایام پایانی سال(۲۰ اسفند تا ۱۵ فرودین) توزیع می شود، مشخص شد.
به‌ طور کلی مهم‌ترین راه درمان خروپف کاهش وزن در افراد چاق است. رفع اختلالات هورمونی مانند کم‌کاری تیروئید مهم است.
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: خانم جوانی که با وعده‌های دروغین فردی شیطان صفت از شهرهای شرقی کشور به کرج آمده و در دام این فرد قرار گرفته بود با هوشیاری و پیگیری کاربر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان البرز نجات یافت.
سازمان آگهی های پرسون