تازه‌ترین عناوین

اپ «تروث سوشال» دونالد ترامپ در اپ استور اپل عرضه شد، برخی کاربران برای ثبت حساب کاربری در این شبکه اجتماعی با چالش روبرو بودند.
قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازاری که به منظور کنترل بازار در ایام پایانی سال(۲۰ اسفند تا ۱۵ فرودین) توزیع می شود، مشخص شد.
به‌ طور کلی مهم‌ترین راه درمان خروپف کاهش وزن در افراد چاق است. رفع اختلالات هورمونی مانند کم‌کاری تیروئید مهم است.
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: خانم جوانی که با وعده‌های دروغین فردی شیطان صفت از شهرهای شرقی کشور به کرج آمده و در دام این فرد قرار گرفته بود با هوشیاری و پیگیری کاربر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان البرز نجات یافت.
چندی پیش بود که شهردار تهران از ساخت هتل‌های ۵ تا ۷ ستاره در ۸ بوستان تهران با جلب مشارکت بخش خصوصی خبر داد؛ هر چند زاکانی هدف از این اقدام را گره‌گشایی از اقتصاد تهران خوانده اما باید پرسید "مردم" به‌عنوان صاحبان اصلی شهر چه منافعی از تخصیص حوزه‌های عمومی به گروه‌های ثروتمند جامعه می‌برند و فرایند به­زیستی مردم در چنین مکانیسم‌هایی را چگونه می‌توان تبیین کرد؟
ویتامین C موجود در لیمو شیرین با کاهش شدت و میزان علائم سرماخوردگی به بهبود آن و همچنین به تأمین آب بدن بعد از تمرینات و کاهش گرفتگی عضلات در ورزشکاران کمک می‌کند.
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: عوارض بیماری کرونا برای کودکان ناچیز است و احتمال بیماری شدید و مرگشان بسیار کم است، لذا باید واکسنی را انتخاب می‌کردیم که خیلی ایمن و بی‌خطر باشد.
منطقه بیابانی ابو غویر که به کویر ابو غویر شهرت دارد در جنوبی ترین قسمت استان ایلام و در نزدیکی مرز استانی خوزستان و کشور عراق قرار دارد. پوشش جانوری منطقه متشکل از مارهای مناطق بیابانی، انواع عقرب، جکو و آگاما، سارگپه بیابانی، عقاب دشتی، جرد؛ پاکسواکی و… است.
مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرد در سال ۱۴۰۱ دو آزمون وکالت را برگزار خواهد کرد؛ یک آزمون فوق‌العاده در اواخر فروردین و یک آزمون در شهریور‌ ماه بر اساس روال هر ساله.
میانگین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۳۳۳ تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون