تازه‌ترین عناوین

معاون سیاست گذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات عنوان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه‌ای را به استان‌ها برای اعطای تسهیلات به فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ابلاغ کرد که ثبت نام از همان زمان آغاز شد
لاله و ستاره اسکندری، با انتشار تصاویر و نوشته‌هایی در صفحه شخصی اینستاگرام‌شان، خبر از درگذشت خواهرزاده جوان خود دادند.
ستاره والیبال ایران با حضور در لیگ ترکیه و عملکرد درخشان نشان داد که او باز هم در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد و سن تنها برای این بازیکن یک عدد است.
یکی از انتقاداتی که به مصوبه کمیسیون مشترک طرح صیانت وارد می‌شود این است که ۱۸ نماینده عضو این کمیسیون، برای ۸۰ میلیون نفر تصمیم‌گیری کردند. اما این افراد چه کسانی هستند و سوابق تحصیلی و اجرایی این نمایندگان چقدر با مصوبه امروز آنها درباره طرح صیانت همخوانی دارد؟
متخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تاکید بر ضرورت واکسیناسیون کرونا، گفت: وضعیت سلامت کودکان در مراکز واکسیناسیون پیش از تلقیح واکسن کرونا مورد بررسی قرار می گیرد و نگرانی در این باره وجود ندارد.
در حالی که قرار است سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان سال جاری به حساب مشمولان واریز شود، توجه به این نکته ضروری است که مبلغ اعلامی ۵۵۰ هزار تومان، به همه مشمولان تعلق نمی‌گیرد.
سازمان آگهی های پرسون