کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در خانه ایی در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان «شیراز» خبر داد.
تصویر کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در خانه ایی در شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار رهام‌بخش حبیبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان فرودگاه شیراز با اقدامات فنی و پلیسی از دپو تریاک در منزل مسکونی یکی از قاچاقچیان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۲۰۰ کیلو تریاک در یک سواری پژو ۴۰۵ که در حیاط منزل پارک بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری و دپو هرگونه قاچاق مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی سپیدان گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سرهنگ احمد فداکار در این خصوص بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی سپیدان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از این کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

385591