تتر رمزارز اتحادیه اروپا می‌شود؟

تتر می‌خواهد نهمین شهر بزرگ سوئیس را به پایتخت ارزهای دیجیتال در اروپا تبدیل کند.

تصویر تتر رمزارز اتحادیه اروپا می‌شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ناشر بزرگترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال از انتشار یک “طرح B” ویژه برای نهمین شهر بزرگ سوئیس خبر داده است. طبق اعلام در توییتر، تتر در حال برنامه ریزی برای تبدیل لوگانو به “پایتخت ارزهای دیجیتال اروپا” است.

بر اساس این بیانیه، تتر مشتاق است تا با تغییر سیستم اقتصادی و وارد کردن بلاک چین به این شهر، بخش مالی آن را متحول کند. هنوز مشخص نیست که این استیبل کوین چگونه این کار را انجام می دهد، اما جزئیات بیشتری را در ۳ مارس (۱۲ اسفند) منتشر خواهد کرد.

در ماه نوامبر (آبان)، لوگانو از انتشار بلاک چین خود در شهر خبر داد که بر اساس الگوریتم اثبات اعتبار مرتبط با بلاک چین اتریوم بود. بلاک چین جدید ارائه شده بر روی فناوری منبع باز کار می کرد.

با پذیرش بیشتر این فناوری، شهرها و حتی کشورهای بیشتری در حال کار بر روی پذیرش ارزهای دیجیتال مختلف هستند. علاوه بر این، بسیاری از کشورها اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی خود هستند که امکان اجرای مستقیم فناوری‌های بلاک چین را در سیستم مالی سنتی فراهم می‌کند.

عمیق ترین پذیرش در بین شهرها و کشورها توسط السالوادور انجام شد که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به رسمیت شناخت و دائماً در حال خرید بیت کوین بیشتر است.

لوگانو با جمعیت ۶۹،۰۰۰ نفری، بزرگترین شهر اروپا نیست و نمی تواند با زوریخ سوئیس با جمعیتی حدود ۵۰۰،۰۰۰ نفری رقابت کند، اما همچنان می تواند پذیرش فناوری ارزهای دیجیتال را بیشتر کند.

منبع: آکادمی هلاکویی

385626