تازه‌ترین عناوین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با هشدار به زائران حج، گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک موادمخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت به‌عمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده قضایی، مجرمان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند.

متخصصان با توجه به غذاهایی که هوس می‌کنید به شما می‌گویند که بدن شما به چه چیزهایی نیاز دارد. ولع خوردن خیلی از اوقات شدید و حتی غیرقابل کنترل است اما طبق گفته متخصصان تغذیه اشتیاق به خوردن بعضی از مواد می‌تواند ناشی از کمبود مواد مغذی در بدن باشد و آن را تهدید کند.
نکته مهم این مطالعه مشاهده‌ای این است که اگر افراد نگران درد زانو و آرتروز زانو در آینده باشند، دوچرخه‌سواری ممکن است به عنوان راهی برای جلوگیری از آن عمل کند و هر چه بیشتر در طول زندگی خود این کار را انجام دهند، احتمال سلامت بهتر زانو افزایش می‌یابد.
وحیدی وزیر کشور، درباره در دستور کار قرار گرفتن گزارش کمیسیون داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به ۴ استان، اظهار کرد: موضوع قدیمی است و در دوران مختلف هم مطالبه شده است و الان در وزارت کشور در حال بررسی است.
معاون بانک مرکزی گفت: تمامی واردکنندگانی که ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند در صورت تأیید وزارتخانه مربوطه در خصوص عمل به تعهدات، رفع تعهد ارزی می‌شوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با هشدار به زائران حج، گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک موادمخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت به‌عمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده قضایی، مجرمان را به دستگاه قضائی معرفی می‌ کند.