تازه‌ترین عناوین

اسطوره عربستانی‌ها بعد از شکست سنگین النصر برابر الهلال در فینال سوپر جام به انتقاد شدید از کریستیانو رونالدو پرداخت و رفتار او را غیرمحترمانه دانست.
برای حل مشکلات زناشویی تان بهتر است به زوج درمانی روی بیاروید و اجازه ندهید در روابط با همسرتان اختلافات شدیدتر و غیرقابل تحمل تری بروز دهد.
گران‌ترین فندک دنیا از ۴۰۰گرم طلای خالص و با تزئیناتی از ۱۵۲ یاقوت کبود ساخته شده است. پرنسس تانیا دِ بوربون پارم که از نوادگان مستقیم لویی سیزدهم و طراح معروف جواهرات است، با همکاری ۸۰ صنعتگر و گذراندن ۶ ماه وقت، این فندک را طراحی و آماده کرد.
فعالیت فروش ماینرها افزایش یافت، زیرا بیت‌کوین برای مدت کوتاهی به ۴۹ هزار دلار نزول کرد و تقریبا ۲۲ میلیون دلار ضرر روزانه متحمل شد.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
باشگاه استقلال در شرایطی تصمیم گرفت تا محمدرضا خالدآبادی را به‌عنوان گلر دوم خود انتخاب کند که این دروازه‌بان به دنبال جدایی بود و در جلساتی که با مدیران باشگاه برگزار کرد، خواستار فسخ قراردادش شده بود
شرایط غیر ایده آل میزبانی فدراسیون فوتبال ایران

از کمپ شبیه زمین خاکی تا ورزشگاه آزادی نیمه تکمیل!

تیم ملی و البته سرخابی های پایتخت در حالی باید میزبان رقابت های بین المللی باشند که زمان تکمیل ورزشگاه آزادی مشخص نیست و از سوی دیگر کمپ تمرین تیم ملی شبیه زمین خاکی شده است.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد که زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) منطقه کامچاتکا در شمال غربی روسیه را لرزانده است.
سازمان آگهی های پرسون