ستاره محبوب ملی پوش یک قدم تا سرخپوش شدن

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک بازیکن ملی پوش است. گزینه ای که خود هم علاقه مند به حضور در پرسپولیس است.
تصویر ستاره محبوب ملی پوش یک قدم تا سرخپوش شدن

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس تقریبا یک‌ماه پیش برای جذب علی قلی‌زاده با باشگاه لخ پوزنان وارد مذاکره شد و همین امر کافی بود تا یکی دو باشگاه داخلی دیگر ازجمله استقلال و تراکتور هم برای جذب این ملی‌پوش ایرانی به باشگاه لهستانی نامه بزنند. این باشگاه وقتی دید ستاره ایرانی‌اش در ایران خواهان زیاد دارد مبلغ رضایتنامه او را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار عنوان کرد و از این مبلغ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار هم رسید.

مبلغی که باعث شد باشگاه‌های ایرانی از موضع خود برای جذب قلی‌زاده عقب‌نشینی کنند. در بین این تیم‌ها فقط پرسپولیس بود که نتوانست در فصل نقل‌وانتقالات هوادارانش را راضی کند و با سوختن یکی از سهمیه‌های خارجی‌اش مجبور شد بار دیگر برای جذب قلی‌زاده اقدام کند. این بار مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از توافق اولیه با این وینگر ملی‌پوش تصمیم گرفتند همه چیز را به خود قلی‌زاده سپرده و به وی ماموریت دهند شرایط این انتقال را بی‌سروصدا در مذاکراتش با باشگاه خود انجام دهد.

گویا قلی‌زاده تمایل زیادی دارد به پرسپولیس بیاید اما مشکل اینجاست که او تا سال ۲۰۲۶ تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان است و باشگاه پرسپولیس از او خواسته برای انتقالش به ایران چه به صورت دائمی و چه قرضی با باشگاهش به توافق برسد. در شرایط فعلی که هواداران پرسپولیس برای حضور قلی‌زاده در تیم‌شان لحظه‌شماری می‌کنند باید دید این باشگاه می‌تواند آنها را خوشحال کند یا اینکه مجبور خواهد شد به سراغ گزینه‌های خارجی برود. به این دلیل که گاریدو ترجیح می‌دهد تک‌سهمیه باقی‌مانده از جذب بازیکنان خارجی را به پست وینگر- مهاجم اختصاص دهد و در سمت چپ خط دفاع به مهره‌هایی که دارد بسنده کند.

گفته می شود پرسپولیس با خود قلی زاده توافق کرده و فقط باید باشگاه لهستانی هم در این بین برای جدایی این بازیکن اعلام موافقت کند.

منبع: همشهری

741230