جدایی ناگهانی بازیکن جدید استقلال

یکی از خریدهای عجیب و جدید استقلال به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد.
تصویر جدایی ناگهانی بازیکن جدید استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، گلر خارجی استقلال به تازگی از یکی از لیگ‌های خارجی پیشنهادی دریافت کرده و به‌زودی احتمالا از استقلال جدا خواهد شد. حالا در رابطه با این گلر بوسنیایی نیز اخبار متفاوت و جدید دیگری شنیده می‌شود. بر همین اساس، شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حکایت از آن دارد که پیشنهاد خارجی این دروازه‌بان به یکی از کشورهای همسایه ایران مربوط می‌شود؛ هرچند گویا به تازگی یکی دو تیم ایرانی نیز برای جذب کیوسفسکی اعلام آمادگی کرده‌اند.
در این مورد شنیده می‌شود این دروازه‌بان بیشتر تمایل دارد تا در کشورمان به کار خود ادامه داده و در صورتی که پیشنهادهای تیم‌های لیگ برتری جدی باشد، به‌طور قطع او لیگ ایران را برای ادامه فعالیت انتخاب خواهد کرد. نکته قابل توجه اینکه درباره این بازیکن برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند بعد از اینکه گلر بوسنیایی در کشور ترکیه و اردوی استقلال حضور پیدا نکرد و از سوی دیگر مسئولان باشگاه به وی اعلام کردند با توجه به شرایط پیش‌آمده قصد دارند او را به تیمی دیگر منتقل کنند تا به صورت قرضی بازی کند، این بازیکن هم بعد از دریافت این پیام به مسئولان استقلال اعلام کرده تحت هیچ شرایطی در تیم دیگری بازی نمی‌کند و تنها برای استقلال به میدان خواهد رفت.

با انتشار این خبر، این‌طور مطرح شد که استقلالی‌ها یا باید این دروازه‌بان را در لیست خود ثبت کنند یا اینکه تمام مبلغ قراردادش را برای فسخ پرداخت کنند. این درحالی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد این دروازه‌بان با رد این اخبار که علیه وی منتشر شده بود، به تازگی در جمعی اعلام کرده: «همان‌طور که در صلح و صفا با استقلال توافق کردم با صلح و صفا هم از این تیم جدا خواهم شد و بعید است در این مسیر مشکلی پیش بیاید.» درباره شرایط این دروازه‌بان شنیده می‌شود وضعیت او برای انتخاب تیم آینده‌اش نهایتا تا پایان هفته نهایی خواهد شد.

منبع: همشهری

741231