قتل مرموز پسر جوان در تهران

تحقیقات جنایی برای کشف راز قتل پسر جوانی که نیمه‌شب در پارک به قتل رسیده است، آغاز شد.

تصویر قتل مرموز پسر جوان در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، تحقیقات جنایی برای کشف راز قتل پسر جوانی که نیمه‌شب در پارک به قتل رسیده است، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، حاضران در یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران ساعت ۲ بامداد امروز در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از درگیری خونینی در آنجا خبر دادند. پس از آن، نزدیک‌ترین واحد گشت موتوری پلیس ۱۱۰ به محل اعزام شد و دقایقی بعد تیم جنایی پایتخت خبردار شدند پسری جوان هدف ضربات شمشیر قرار گرفته و جانش را از دست داده است.

پس از اعلام این گزارش، تیم جنایی نیز راهی محل حادثه شدند تا تحقیقات را آغاز کنند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که مقتول جوانی ۲۴ ساله بود. شاهدان گفتند زمان حادثه او روی نیمکت پارک نشسته بود که ناگهان چهار سرنشین دو موتورسیکلت به او حمله کردند و با پسر جوان درگیر شدند. برخی شاهدان گفتند: فکر کردیم مهاجمان، زورگیر هستند و قصد سرقت گوشی را دارند، اما با شمشیر چند ضربه زدند و فرار کردند.

این درحالی بود که تحقیقات نشان داد گوشی موبایل و مدارک مقتول به سرقت نرفته است. ادامه یافته‌های کارآگاهان هم حاکی از آن بود که پسر جوان معتاد به مواد مخدر بود و مدتی قبل خانواده‌اش او را در کمپی در حاشیه تهران بستری کرده بودند. ظاهراً پسر جوان پس از گذراندن مدت درمان، مواد مخدر را ترک کرده بود.

گفته‌های خانواده این قربانی بیان‌گر آن بود که مقتول 3سه روز قبل از کشته شدن، پس از تکمیل پروسه درمانی از کمپ خارج شده بود.

در حال حاضر دو فرضیه در مورد این قتل مطرح شده است. احتمال اول اینکه مقتول قرار بوده فقط طعمه حمله کور خفتگیرهای خشن شود، ولی توسط آنها به قتل رسیده است و وقتی آنها دیده‌اند وضع جوان مجروح وخیم است، قبل از سرقت فرار کرده‌اند. احتمال دیگر این است که مهاجمان مقتول را از قبل می‌شناختند و احتمالاً با او خصومت شخصی داشتند،‌ به همین دلیل شب حادثه به سراغش رفتند.

به هر ترتیب، هم‌اکنون تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت دارند تا پرده از راز این قتل بردارند و عاملان این جنایت را دستگیر کنند.

منبع: اعتماد

741218