تازه‌ترین عناوین

براساس تازه‌ترین نظرسنجی منتشر شده از سوی رسانه‌های آمریکایی، «کامالا هریس»، نامزد حزب دموکرات و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در رقابت تنگاتنگی قرار گرفته‌اند.

هر قطعه سکه طرح جدید امروز (شنبه، ۲۷مرداد) در بازار طلای تهران به ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به چهارشنبه هفته گذشته افت ۲۰۰ هزار تومانی داشت.

خرید و اجاره خانه در محله‌های برتر منطقه دو که شامل شهرک غرب و سعادت آباد است طرفداران زیادی دارد. آگهی‌های مربوطه را در وب سایت کیلید جستجو کنید.
شهرک موشکی زیرزمینی حزب الله به حدی بزرگ است که ماشین‌های سنگین حامل موشک به راحتی در آن تردد می‌کنند و در آن دو راهی و سه راهی‌های متعددی دیده می‌شود.
رسانه‌های عبری گزارش دادند، نخست‌وزیر این رژیم برای آنکه کابینه ائتلافی‌اش تحت تاثیر معامله تبادل اسرا با حماس قرار نگیرد، به مذاکرات سیاسی روی آورده تا حیات سیاسی خود را تضمین کند.

رئیس ستاد مرکز اربعین حسینی، با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی قبل از فرا رسیدن روز اربعین به کشور بازگردند چرا که از همان روز اربعین عراقی‌ها اقدام به جمع کردن موکب‌های خود می‌کنند، گفت: مناسب است که زائران بلیت‌های رفت و برگشت خود را همزمان تهیه کنند.

یک مطالعه جدید داروهای امیدوارکننده‌ای را برای بازسازی بافت قلب پس از حمله شناسایی کرده است. دانشمندان دریافتند که این داروها به طور مشابهی برای تقویت تولید کاردیومیوسیت عمل می‌کنند و این کار را بدون سمیت انجام می‌دهند که نشانه امیدوارکننده‌ای است.

برنامه پیشنهادی صالحی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با در نظر گرفتن تحولات فرهنگی و اجتماعی ایران و جهان، به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند نقشی اساسی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی نظام اسلامی ایفا کند.
دریاچه‌های اطراف تهران، مقاصد گردشگری در دسترسی برای بیرون زدن از دل شلوغی و ترافیک پایتخت و در آغوش گرفتن آرامش دلچسب طبیعت هستند. به ویژه در روزهای گرم تابستان که خنکای آنها خستگی را از تن گردشگران بیرون کرده و به گردشی کوتاه و ماندگار برای آنها تبدیل می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون