تازه‌ترین عناوین

نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل در دیدار با دبیرکل این سازمان، وی را از نقض شدن حریم هوایی بلاروس توسط پهپادهای اوکراینی و خطرات این اقدام مطلع کرد.

وانگ یی وزیر خارجه چین در جریان نشست غیررسمی وزرای خارجه چین، لائوس، تایلند و میانمار در شهر چیانگ مای تایلند با تاکید بر اینکه در وضعیت کنونی نباید اجازه نفوذ نیروهای خارجی در میانمار داده شود، در مورد دخالت طرف‌های خارجی در امور داخلی این کشور هشدار داد.

مدیر گروه بیماری های مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بیماری ام اس در بین نسل جوان و بانوان شیوع بیشتری دارد و جزو دسته بیماریهای خود ایمنی است.

بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده، اما می‌تواند به مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل درد، بی اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور،گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه های بین المللی هواشناسی، امروز هفت منطقه عراق در فهرست گرمترین ایستگاه های هواشناسی قرار گرفتند و بصره عراق با دمای ۵۰ درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه اصلی هواشناسی جهان شد.

دلیل افزایش گستاخی و بی‌پروایی رژیم صهیونیستی این است که ایالات متحده در سال‌های گذشته همواره در هر شرایطی به دفاع از این رژیم اشغالگر پرداخته و اجازه نداده صهیونیست‌ها با عواقب واقعی اقدامات تنش‌زای خود مواجه شوند.

مقامات آمریکایی اذعان دارند اوکراین در حملات خود به عمق خاک روسیه از ادوات و تسلیحات اهدایی آمریکا استفاده کرده، اما مدعی هستند کی‌یف با این کار تعهدات خود در قبال این تسلیحات را نقض نکرده است.

در پی گزارش‌ها درباره برخی تحرکات اوکراین برای هدف قرار دادن نیروگاه اتمی کورسک در روسیه، وزارت امور خارجه این کشور از سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواست که این اقدامات اوکراین را محکوم کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز عنوان کرد که زن میانسال همسایه چهار روز پس از پیدا شدن جسد "آی نور" در چاه فاضلاب به قتل این دختربچه سه ساله اعتراف نمود.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن قتل‌عام یک خانواده سوری در جنوب لبنان، بر تروریسم بی حد و مرز رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

پوکی استخوان یکی از بیماری های خطرناک و شایع است که برخی افراد با داشتن علائم زیر بسیار بیشتر در معرض ابتلا به پوکی استخوان هستند.
سازمان آگهی های پرسون