تازه‌ترین عناوین

شبکه تلویزیونی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» امروز یکشنبه گزارش داد که میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا قرار است در مجمع ملی حزب دموکرات سخنرانی کند. بر اساس اعلام این رسانه، بانوی اول اسبق کاخ سفید قرار است سه شنبه شب به وقت محلی سخنران مجمع ملی دموکرات‌ها باشد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد دوشنبه (به وقت محلی) استان ایباراکی در شمال شرق توکیو پایتخت ژاپن را لرزاند.

دکتر مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ضمن استقبال از معرفی دکتر ستار هاشمی به‌عنوان وزیر ارتباطات درباره ویژگی‌های ایشان گفت: خوشحالیم که یکی از جوان‌ترین گزینه‌های پیشنهادی وزارت از سمت دکتر پزشکیان به مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی ارتباطات است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بمنظور گفتگو در مورد مسائل منطقه‌ای و دو جانبه وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.
یک رسانه انگلیسی با اشاره به رویت تسلیحات این کشور در حمله اخیر اوکراین به منطقه کورسک روسیه، اهداف لندن از افزایش علنی حمایت‌های نظامی از اوکراین و آزادی عمل به آن برای استفاده از تسلیحاتی اهدایی و تلاش آن برای همراه کردن متحدان ناتو با این رویکرد را تشریح کرد.

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره نقش تاثیرگذار اشتباهات داوری در فصل گذشته و عدم انتشار رای شکایت از دروازه‌بان سابق این تیم اعتراض کردند.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یک چرخ و فلک در جشنواره‌ای در نزدیکی شهر «لایپزیگ» در شرق آلمان، ده‌ها نفر از جمله چند پلیس زخمی شدند.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش‌روی این کشور، شنبه ۲۷ مرداد در گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، با اشاره به تصویر کامالا هریس روی جلد مجله تایم گفت که از کامالا هریس «خوش‌قیافه‌تر» است.
محققان دریافتند به ارتباط غذایی افراد در جوانی و ابتلا به بیماری در میانسالی و پیری پی بردند. تحقیقات نشان داده است افرادی که در جوانی غذا‌های فرآوری شده بیشتری مصرف می‌کنند، در دوره میان سالی و سالمندی در خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی قرار می‌گیرند. در ادامه جزئیات تحقیقات جدید منتشر شده درباره غذا‌های نامناسب و ابتلا به برخی بیماری‌ها را توضیح خواهیم داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ضمن بی اساس خواندن برخی ادعاها تاکید کرد که هیچ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیمی بین مسکو و کی یف در رابطه با امنیت تاسیسات زیر ساختی و مواضع غیر نظامی انجام نشده و نخواهد شد.

سازمان آگهی های پرسون