تازه‌ترین عناوین

در پی وقوع آتش‌سوزی در یک چرخ و فلک در جشنواره‌ای در نزدیکی شهر «لایپزیگ» در شرق آلمان، ده‌ها نفر از جمله چند پلیس زخمی شدند.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش‌روی این کشور، شنبه ۲۷ مرداد در گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، با اشاره به تصویر کامالا هریس روی جلد مجله تایم گفت که از کامالا هریس «خوش‌قیافه‌تر» است.
محققان دریافتند به ارتباط غذایی افراد در جوانی و ابتلا به بیماری در میانسالی و پیری پی بردند. تحقیقات نشان داده است افرادی که در جوانی غذا‌های فرآوری شده بیشتری مصرف می‌کنند، در دوره میان سالی و سالمندی در خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی قرار می‌گیرند. در ادامه جزئیات تحقیقات جدید منتشر شده درباره غذا‌های نامناسب و ابتلا به برخی بیماری‌ها را توضیح خواهیم داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ضمن بی اساس خواندن برخی ادعاها تاکید کرد که هیچ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیمی بین مسکو و کی یف در رابطه با امنیت تاسیسات زیر ساختی و مواضع غیر نظامی انجام نشده و نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد نرخ کرایه تاکسی‌های برقی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برای رفاه حال شهروندان این نرخ را از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد رساندیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای توافقنامه ۲ میلیارد دلاری میان صندوق توسعه ملی و بانک مسکن به منظور ارائه تسهیلات ارزان به بخش حمل و نقل، گفت: طی ۲ ماه گذشته بیش از ۱۰ فروند هواپیما وارد کشور شده و در حال حاضر مسیر ورود هواپیما کاملا باز است.

رییس جمهوری بلاروس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه رییس جمهور روسیه نیروهای اوکراینی را در منطقه کورسک از بین خواهد برد، هشدار داد که تشدید درگیری‌ها در این منطقه، مسکو را به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای سوق خواهد داد.

بازار سرمایه در ادامه روند صعودی که از سه روز کاری قبل آغاز کرده امروز نیز رشد کرد و شاخص کل با افزایش بیش از ۱۸ هزار واحد به دو میلیون و ۳۰ هزار واحد رسید.

عضو هیات علمی گروه میکروب شناسی و ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه باکتری هلیکوباکتر پیلوری یکی از علل عفونت و التهاب معده است، گفت: عوارض این باکتری در صورت عدم درمان و مزمن شدن، می‌تواند منجر به سرطان معده شود.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره تازه‌های قلب و عروق، تغییرات اقلیمی جهانی را یکی از عوامل افزایش بیماری‌های قلبی – عروقی در جهان دانست و در عین حال بر لزوم تشخیص زودهنگام بیماری‌های قلبی بویژه در زنان تاکید کرد.

سازمان آگهی های پرسون